تا به حال به تاثیر هدیه‌هایی که برای سازمان‌ها، نهادهای دولتی و خصوصی تهیه می‌کنید، فکر کرده‌اید؟ قطعا این هدایا در ارتباط شما با مدیران و روسای شرکت‌های همکار و طرف قرارداد تاثیر زیادی می‌گذارد. اگر جذابترین هدایای مدیریتی سال را انتخاب کنید، برند خود را به بهترین شکل ممکن تبلیغ کرده‌اید.

معرفی جذابترین هدایای مدیریتی سال

اما در انتخاب هدایای سازمانی باید به نکات بسیاری توجه داشته باشید؛ اولین نکته این است که این هدایا باید متناسب با جایگاه مدیران باشد. بنابراین این هدایا باید در عین جذابیت برای یک مدیر نیز مناسب باشد.

اگر نمی‌دانید که چه گزینه‌هایی را باید به عنوان هدایای مدیریتی در نظر بگیرید، با ما همراه باشید. در این متن شما را با جذابرتین و به روزترین هدایای مدیریتی آشنا می‌کنیم.

ست صنایع دستی نفیس از جذابترین هدایای مدیریتی سال

یکی از فاکتورهای لازم برای انتخاب جذابترین هدایای مدیریتی، ارزشمند بودن آن‌ها است. شاید تعجب کنید، اما باید بدانید که هدایای تبلیغاتی ارزشمند تاثیر بیشتری بر مخاطب شما می‌گذارند. ست صنایع دستی نفیس یکی از این هدایای مدیریتی ارزشمند است که توجه مخاطب شما را به خود جلب می‌کند.

به خصوص اگر در مجموعه‌های اداری یا بازرگانی بین‌المللی فعالیت می‌کنید، بهتر است که هدایای تبلیغاتی خود را از میان آثار فاخر و صنایع دستی ایران انتخاب کنید. در این صورت یکی از بهترین و ارزشمندترین هدایای مدیریتی را به مخاطب خود هدیه داده‌اید.

ست هدیه دیجیتال

اگر قصد دارید که هدایای مدیریتی برای شرکای خود خریداری کنید، بهتر است که سراغ هدایای به روز بروید. اگر انتخاب شما از میان محصولات و کالاهای جدید و به روز باشد، تاثیر بیشتر و بهتری بر مخاطب شما خواهد گذاشت.

بنابراین ست هدیه دیجیتال انتخاب خوبی برای جلب توجه و رضایت مخاطب به نظر می‌رسد. اگر چه این هدیه یکی از فاکتورهای هدایای تبلیغاتی یعنی به روز بودن را در خود دارد، اما باید به خاص بودن آن نیز توجه کنید.

ست هدیه دیجیتال شامل پاور بانک، کابل‌های دو کاره، فلش ممموری و اسپیکر می‌شوند. البته این مواردی که گفته شد، هیچ کدام از نوع معمولی نیستند. در واقع این ست‌ها مخصوص مدیران تهیه شده‌اند و شکل ظاهری آن‌ها متناسب با جایگاه مدیران است.

ست هدیه اداری

جذابترین هدایای مدیریتی سال علاوه بر زیبایی باید کاربردی هم باشند. هدایای کاربردی این مزیت را دارند که با هر بار استفاده از آن‌ها نام برند شما در ذهن مخاطب تکرار خواهد شد. به این ترتیب هر چه هدیه کاربردی‌تر باشد، نام تجاری برند شما نیز بیشتر در ذهن او ماندگار می‌شود.

ست هدیه اداری یکی از بهترین گزینه‌ها در لیست هدایای مدیریتی است. این ست‌ها معمولا شامل خودکار، فلش و جای کارت می‌شوند؛ یعنی همان چیزهایی که یک مدیر نیاز دارد. با انتخاب وسایل ضروری مدیران یکی از بهترین هدایای مدیریتی را در اختیار آن‌ها قرار داده‌اید.  

خودکار نفیس

تا به حال دقت کرده‌اید که در جیب تمامی مدیران یک خودکار است؟ مدیران در زمان‌های مختلف نیاز به نوشتن، تایید یا حتی امضای مدارک خاص دارند. در این صورت یکی از مهمترین وسایلی که باید همیشه همراه داشته باشند، خودکار است.

حال تصور کنید که خودکار دست مدیران یک خودکار معمولی نباشد؛ در این صورت این ابزار به چه اندازه جذاب خواهد بود؟

خودکارهای نفیسی که با جنس خاص خود زیبایی و جذابیتشان را به رخ می‌کشند، در دستان مدیران درخشش زیادی دارند. چه بهتر که نام برند شما به طرز نامحسوسی روی این خودکارهای حک شود. به شکلی که مدیر مربوطه با استفاده از این خودکار نام برند شما را همیشه به یاد بیاورد. این همراهان همیشگی نام تجاری کسب‌وکار شما را برای همیشه در ذهن مخاطب ماندگار می‌کنند. 

ست هدیه چرم

هدایای چرمی همیشه در نظر مدیران جذاب و کاربردی بوده است. حال اگر آن‌ها با یک ست چرمی از سوی برند شما روبه‌رو شوند، قطعا سوپرایز خواهند شد. ست‌های چرمی معمولا شامل کمربند، کیف پول و جاسوییچی می‌شود که مواردی کاربردی برای همه مدیران به حساب می‌آید.

معرفی جذابترین هدایای مدیریتی سال

هدایای دیجیتالی

این روزها همه درگیر تکنولوژی هستند و بازار وسایل دیجیتالی بیش از هر زمان دیگری داغ است. مدیران نیز مانند اشخاص دیگر به دنبال استفاده از این هدایا هستند. حتی وسایل دیجیتالی گاهی برای این افراد الزامی‌تر نیز هست؛ به خصوص که مدیران معمولا زمان کمتری نسبت به سایر افراد دارند. از این رو بسیاری از وسایل دیجیتالی کارهای روزمره آن‌ها را آسان خواهد کرد؛ به عنوان مثال، پاور بانک‌ها.

هدایای دیجیتالی یکی از جذابترین هدایای مدیریتی سال محسوب می‌شود. امتیازی که این هدیه نسبت به سایر هدایای مدیریتی دارد، امکان حک کردن نام برند شما روی این وسایل است.

حتی اگر سال‌ها از دادن هدایای دیجیتالی بگذرد، همچنان باید امیدوار باشید که از این وسایل در جایی از زندگی آن مدیر استفاده می‌شود. در این صورت این نام برند شماست که روی این وسیله کاربردی ماندگار شده و برای همیشه کسب‌وکار شما را به مخاطب یادآوری می‌کند.

حتی ایده‌های جذابتری نیز برای شما وجود دارد؛ به عنوان مثال با حک کردن نام شخص مدیر، هدیه را برای او اختصاصی کنید. در این صورت هدیه‌ای متفاوت و منحصر به فرد به او تقدیم کرده‌اید و از جذابیت آن نیز اطمینان خواهید داشت.

ساعت

برای انتخاب جذابترین هدایای مدیریتی سال نیازی نیست که سراغ گزینه‌های سخت و غیرقابل دسترس بروید. گاهی همین گزینه‌های ساده که در اطراف ما وجود دارند، انتخاب‌های بهتری به شمار می‌آیند.

به عنوان مثال، همه ما در طول روز چندین بار به ساعت نگاه می‌کنیم. هیچ تفاوتی ندارد که ثانیه‌ها را از روی مچ یا از روی دیوار نگاه کنیم؛ مهم این است که از زمان باخبر باشیم.

بدون شک زمان برای مدیران اهمیت بیشتری دارد. این افراد باید زمان را در دست بگیرند و تمام کارهای روزانه خود را با آن پیش ببرند. بنابراین چه چیزی بهتر از این خواهد بود که شما در هر ثانیه با شریک تجاری خود همراه باشید؟

تنها کافیست که از میان ساعت‌های دیواری شیک، ساعت‌های رومیزی لوکس و ساعت‌های مچی یکی را انتخاب کنید. سپس نام برند خود را در جایی مناسب از هر کدام از این ساعت‌ها حک کنید. شاید ندانید اما با هر بار دیدن ساعت نام تجاری شرکت شما در ذخن محاطب ماندگارتر خواهد شد.

ست رومیزی

مدیران در طول انجام کارهای روزانه خود به وسایل زیادی نیاز دارند. اگر قرار باشد که هر کدام از این وسایل در نقطه‌ای از میز پراکنده شوند، شلوغی روی میز مدیران آن‌ها را از کار خسته می‌کند.

اما ست‌های رومیزی این مشکل را حل کرده‌اند؛ ست‌هایی که بسیاری از وسایل را در کمترین جای ممکن به صورت منظم جای می‌دهند. ست‌های بسیاری برای مدیران طراحی شده است که بهترین آن‌ها ست‌های رومیزی چرم است که جلوه‌ای بی نظیر به میز مدیران می‌دهد.

حتی امکان چاپ نام برند خود را روی این ست‌ها دارید. به این ترتیب مدیر مورد نظر شما کار خود را با هدیه‌ای از برند شما شروع می‌کند و در انتهای روز کاری نیز با قرار دادن خودکار خود در این ست‌ها رومیزی به کار خود پایان می‌دهد.

جعبه‌های پذیرایی

شاید از خواندن این تیتر تعجب کرده باشید، اما جعبه‌های پذیرایی یکی از جذابترین هدایای مدیریتی سال به شمار می‌آیند. فکر نکنید که تنها در خانه نیاز به پذیرایی از مهمان خود دارید؛ مدیران نیز در طول جلسات کاری نیز باید از مهمانان خود پذیرایی کنند.

در این صورت جعبه‌های پذیرایی شیک که روی آن‌ها با ترمه، چرم یا طرح‌های زیبا تزئین شده باشد، انتخاب مناسبی برای مدیران به حساب می‌آید. تنها کافیست که نام برند خود را در گوشه‌ای از این جعبه‌ها حک کنید و آن را به مدیر مورد نظر خود هدیه دهید.

شما یکی از نیازهای این مدیر در محل کار را هدف قرار داده‌اید و با این کار در ذهن شریک تجاری خود ماندگار خواهید شد. 

صنایع دستی مینا

ظروف میناکاری شده برای همه جذابیت زیادی دارند. این ظروف از هدایای اصیل به حساب می‌آیند که میراث ارزشمند ملی و میهنی ما را به رخ می‌کشند.

اما بیایید از زاویه‌ای دیگر به این هدیه تبلیغاتی نگاه کنیم. این هدیه به عنوان یکی از وسایل تزئینی در هر مکانی قابل استفاده است. در این صورت مخاطب شما با قرار دادن این هدیه ارزشمند در فضای کار یا استراحت خود، هر روز برند شما را می‌بیند. اینجا همان نقطه‌ای است که نام تجاری شما در ذهن مخاطب ثبت شده و ماندگار خواهد ماند.

در واقع شما با انتخاب صنایع دستی مینا، هدیه‌ای ارزشمند را نماینده برند خود کرده‌اید و به کمک آن حسی ارزشمند در وجود مدیر مورد نظر خود ساخته‌اید. این حس خوشایند در نهایت به ارتباط موثر بین شما و شریک تجاریتان ختم می‌شود.

کلام آخر

حال که با جذابترین هدایای مدیریتی سال آشنا شدید، نوبت به نحوه ارائه این هدایای می‌رسد. شاید زمانی که هدیه خود را انتخاب کردید، فکر کنید که کار شما تمام شده است. اما تازه شما در اول مسیر قرار دارید.

اولین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید، بسته‌بندی هدایا است. هدیه‌ای فاخر از بسته‌بندی زیبای آن مسخص می‌شود. این در حالیست که بسته‌بندی‌های نامناسب از ارزش هدیه شما کم می‌کنند. در دومین قدم توصیه می‌کنیم که کارت تبریکی با نام و سمت مدیر مربوطه در کنار هدیه خود قرار دهید. تاثیر فوق‌العاده این کارت تبریک در هدیه شما بی نظیر خواهید بود.

با توجه به این نکات هدیه‌ای که انتخاب کرده‌اید را در زمانی مناسب به دست مدیران مربوطه برسانید و اعتماد مخاطب خود را جلب کنید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید