آتش‌نشانان به واسطه نوع شغل خود مجبور هستند با یکدیگر زندگی کنند و حضور در حوادث، امدادرسانی به شهروندان در موارد متفاوت و عدم امکان دورکاری از عواملی بود که امکان ابتلای آنها به ویروس کرونا را افزایش می‌داد.

 آتش‌نشانان تهرانی واکسینه می‌شوند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آغاز واکسیناسیون آتش‌نشانان تهرانی خبر داد.

مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره اظهار کرد: پیگیری‌های بسیاری برای واکسیناسیون آتش‌نشانان انجام شد. آتش‌نشانان به واسطه نوع شغل خود گروه آسیب‌پذیری هستند. 

وی ادامه داد: آتش‌نشانان به واسطه نوع شغل خود مجبور هستند با یکدیگر زندگی کنند و حضور در حوادث، امدادرسانی به شهروندان در موارد متفاوت و عدم امکان دورکاری از عواملی بود که امکان ابتلای آنها به ویروس کرونا را افزایش می‌داد. 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران افزود: آمار ابتلا به کرونا حدود ۳۰ درصد پرسنل بود و از ۵ هزار نفر حدود هزار و ۷۰۰ نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند. دو نفر نیز جان خود را از دست دادند. 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: از امروز واکسیناسیون آتش‌نشانان آغاز می‌شود و دوز اول واکسن به هر پنج هزار نفر تزریق خواهد شد. از همه افرادی که در این راستا کمک کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم سرعت واکسیناسیون در کشور افزایش پیدا کند. 

وی افزود: آتش‌نشانان طی مدت ۱۰ تا ۱۵ روز دوز اول واکسن را دریافت می‌کنند. 
 

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید