بیت کوینی که رکورد ۶۲ هزار دلاری را به ثبت رساند، محبوب ترین رمزارز در بین شرکت های بزرگ محسوب می شود.

شرکت های بزرگ جهان که بیت کوین پذیرش می‌کنند

به گزارش سلام نو به نقل از یورونیوز، شماری از شرکت های بزرگ جهان تا پایان امسال پذیرش بیتکوین و برخی از ارزهای دیجیتالی دیگر را آغاز خواهند کرد.

ارزهای دیجیتالی در طول ماه های اخیر همواره کانون توجه اخبار بوده اند و بیتکوینی که رکورد ۶۲ هزار دلاری را به ثبت رساند، محبوب ترین رمزارز در بین شرکت های بزرگ محسوب می شود.

گروه بیمه ای آکسا

این شرکت مستقر در سوییس از آوریل امسال پذیرش بیتکوین را به عنوان ابزار پرداخت حق بیمه آغاز کرد. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که یک سوم شرکت کنندگان در نظرسنجی این شرکت اعلام کردند در بیتکوین یا سایر ارزهای دیجیتالی سرمایه گذاری کرده اند.

مایکروسافت

بزرگ ترین گروه نرم افزاری جهان که بیتکوین را برای پرداخت هزینه برخی خدمات خود از جمله ایکس باکس و اسکایپ قبول می کند. این شرکت همچنین به منظور بهره گیری بیشتر از فناوری بلاکچین در حال کار بر روی توسعه ابزار احراز هویت مبتنی بر این فناوری است.

استارباکس

بزرگ ترین کافی شاپ زنجیره ای جهان که با رونمایی ا نرم افزاری به نام bakkt امکان پرداخت با استفاده از بیتکوین را فراهم کرده است.

تسلا

معروف ترین مشتری بیتکوین که علاوه بر قبول بیتکوین خود دارای مقدار زیادی بیتکوین به عنوان دارایی است. البته ایلان ماسک- مدیرعامل این شرکت- کمی بعد اعلام کرد فعلا به دلیل نگرانی های محیط زیستی، پذیرش بیتکوین را به تعویق انداخته است.

آمازون

در روزهای اخیر شایعات قبول بیتکوین در بزرگ ترین خرده فروشی آنلاین جهان تا پایان امسال قوت گرفته و همین مساله نیز از جمله دلایل اصلی رالی قیمتی اخیر بوده است.

ویزا

از ماه مارس پذیرش بیتکوین در شبکه پرداختی ویزا به صورت آزمایشی آغاز شده است. این شرکت همچنین استیبل کوین یو اس دی کوین را پشتیبانی می کند.

پی پال

دیگر شرکت بزرگ عرصه پرداخت های بین المللی که از ماه اکتبر اجازه نگهداری بیتکوین را به کاربران خود خواهد داد. اتریوم، بیتکوین کش و لایتکوین نیز دیگر رمزارزهایی هستند که قرار است در آینده توسط پی پال پشتیبانی شود.

ایر بالتیک

این خطوط هوایی مستقر در لتونی از سال ۲۰۱۴ پذیرش بیتکوین را اغاز کرده و تاکنون بیش از ۱۰۰۰ تراکنش با استفاده از بیتکوین در این شرکت انجام شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید