رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از مجروح شدن یکی از مأموران پلیس در درگیری با سارقان منزل خبر داد.

حمله سارقان به مأموران در تهران/  یک مأمور پلیس مجروح شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر بازداشت سارقان منزل در غرب تهران، در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، واحدهای عملیاتی در مناطق غرب تهران فعال بودند که گشت انتظامی کلانتری ۱۳۹ مرزداران به یک دستگاه خودروی پژو با سه سرنشین مشکوک شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه در استعلام انجام شده مشخص شد خودرو سرقتی بوده، افزود: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس به سرعت  از محل متواری شد که مأموران  در یک عملیات تعقیب و گریز یک کیلومتری و پس از شلیک چند تیر هوایی، خودروی متهمان را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: سارقان در این عملیات، زمانیکه راهی جز تسلیم شدن در برابر مأموران نداشتند به سمت مأموران کلانتری  حمله‌ور شدند که یکی از  مأموران گشت انتظامی کلانتری مرزداران به شدت مجروح شد اما با اقتدار پلیس هر سه متهم دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان پس از انتقال به کلانتری به ۵۰ فقره سرقت منزل در غرب تهران با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه متهمان سابقه‌دار بوده و پیش‌تر روانه زندان شده‌اند، متذکر شد: کشف جزئیات سرقت‌ها و شناسایی مالباختگان در دستور کار قرار دارد.  

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید