داوطلبان ورود به این آزمون می‌توانند از طریق مراجعه به سایت www.inre.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی ۱۴۰۰ تمدید شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، دبیر پنجمین دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی از تمدید ثبت نام این آزمون تا روز جمعه ۸ مرداد ماه خبر داد و گفت: دلیل تمدید ثبت نام استقبال شرکت‌های بزرگ برای جذب نیروهای انسانی متخصص از طریق این آزمون بوده است.

محمدحسین قمری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری پنجمین دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی، افزود: با توجه به اینکه امسال بخش خصوصی از برگزاری این آزمون استقبال کردند، شرکت‌های بخش خصوصی برای برگزاری این آزمون اطلاع رسانی گسترده از طریق سایت‌ خودشان کردند.

وی ادامه داد: علاوه بر آن ۵۰۰ شرکت بزرگ بخش خصوصی جدید نیز درخواست‌های خود را برای جذب نیروهای انسانی متخصص از طریق این آزمون به ما ارسال کردند، از این رو ثبت نام این آزمون به مدت ۶ روز تمدید شد و بر این اساس ثبت نام داوطلبان این آزمون تا روز جمعه ۸ مرداد ماه تمدید شد.

به گفته وی با حضور این شرکت‌های بزرگ در این آزمون کارجوها نسبت به سال‌های گذشته استقبال بیشتری از این آزمون داشتند.

قمری خاطر نشان کرد: داوطلبان ورود به این آزمون می‌توانند از طریق مراجعه به سایت www.inre.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

دبیر پنجمین دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی به بیان شاخص‌های انتخاب کارجویان در این دوره از آزمون پرداخت و توضیح داد: پنجمین آزمون استخدامی در ۲۲۱ عنوان شغلی برای ۴ هزار و ۸۰۰ سازمان برگزار خواهد شد و هر عنوان شغلی لیستی از شایستگی‌ها و مواد آزمون دارد که در دفترچه آزمون به این شاخص‌ها اشاره شده است.

وی اضافه کرد: امسال در دفترچه این آزمون برای اولین بار امکانات جدیدی به آن اضافه شده است. بر این اساس استان‌های متقاضی هر شغل، شرکت‌های مرتبط با هر شغل و متوسط حقوق مرتبط با هر شغل به دفترچه اضافه شده است. از این طریق داوطلبان شفاف‌تر شغل و دسته مورد نظر و شاخص‌های انتخاب، در این آزمون ثبت نام کنند.

قمری اظهار کرد: با توجه به اینکه فرآیند ثبت نام در این آزمون چند مرحله‌ای است، از این رو آمارهای پنجمین دوره نهایی نشده است.

دبیر پنجمین دوره آزمون استخدانی با اشاره به جزئیات برگزاری چهارمین دوره این آزمون، گفت: آزمون سال گذشته ۲۱ هزار نفر دعوت به کار داشته است که تقریبا از میزان دعوت شدگان به کار در سال‌های قبل بیشتر بوده است و با توجه به میزان استقبالی که در سال جاری داریم، پیش بینی می‌شود که رکورد معرفی و دعوت شدگان به کار نسبت به چهار دوره قبل افزایش داشته باشد.

به گفته وی در سال گذشته حدود ۴۶ هزار نفر به شرکت‌ها معرفی شدند که پس از مصاحبه در نهایت ۲۱ هزار نفر دعوت به همکاری شدند.

به گزارش ایسنا، داوطلبان می‌توانند جهت شرکت در این آزمون که در ۹دسته شغلی و ۲۲۱ عنوان برگزار می‌شود، بر اساس تخصص، شایستگی، علاقه یا رشته دانشگاهی خود در یک یا دو دسته شغلی، از فرصت استخدام در ۴۸۰۰ سازمان و شرکت بخش خصوصی بهره‌مند شوند. 

این دسته‌های شغلی به این شرح است: 

*دسته شغلی بازاریابی و فروش شامل مشاغل فروشنده، کارشناس فروش، کارشناس دیجیتال‌مارکتینگ و ۱۴ شغل دیگر

*دسته شغلی سلامت شامل مشاغل تکنسین آزمایشگاه، کارشناس صنایع‌غذایی، کارشناس HSE و ۶ شغل دیگر

*دسته شغلی فناوری‌ اطلاعات شامل مشاغل اپراتور رایانه، کارشناس فناوری اطلاعات، مدیر ارشد فنی(CTO) و ۳۱ شغل دیگر

*دسته شغلی فنی و اجرایی شامل مشاغل حفاظت فیزیکی و نگهبان، راننده خودرو و کامیونت، تکنسین فنی و تاسیسات و ۱۰ شغل دیگر

*دسته شغلی کارشناسی و ارائه خدمات شامل مشاغل کارشناس کنترل‌کیفیت، دستیار وکیل، پژوهشگر و ۱۳ شغل دیگر

*دسته شغلی مالی، اداری و حقوقی شامل مشاغل کارمند اداری، متصدی امور بانکی، حسابدار و ۲۱ شغل دیگر

*دسته شغلی مدیریتی شامل مشاغل مدیر اداری، مدیر اجرایی، مدیر منابع انسانی و ۲۵ شغل دیگر

*دسته شغلی مهندسی شامل مشاغل مهندس عمران، مهندس برق، مهندس کامپیوتر-نرم افزار و ۵۱ شغل دیگر

*دسته شغلی هنر، رسانه و آموزش شامل مشاغل گرافیست، مشاور تحصیلی، مترجم/مدرس زبان انگلیسی و ۲۳ شغل دیگر.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید