در حال حاضر ۱۲۰۰ نفر در استان گلستان بستری هستند که به دلیل کاهش ظرفیت پذیرش بیمارستان‌ها، بسیاری از بیماران کرونایی کف زمین بیمارستان‌ها خوابیده‌اند.

فاجعه در گلستان؛ بیماران کرونایی کف زمین بیمارستان‌ها می‌خوابند!

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، نماینده مردم رامیان و آزادشهر اظهار داشت: در حال حاضر ۱۲۰۰ نفر در استان گلستان بستری هستند که به دلیل کاهش ظرفیت پذیرش بیمارستان‌ها، بسیاری از بیماران کرونایی کف زمین بیمارستان‌ها خوابیده‌اند.

غلامعلی کوهساری نماینده مجلس یازدهم در صحن علنی دوشنبه چهارم مردادماه مجلس شورای اسلامی با اعلام اخطار قانون اساسی با استناد به اصل ۸۴ قانون اساسی اظهار داشت: نمایندگان در برابر تمام ملت مسئول بوده و حق اظهارنظر دارند، لذا اتفاقاتی که در حال حاضر در کشور درباره شیوع کرونا و قطعی آب و برق افتاده مشکلات بسیاری را به همراه آورده است.  در حال حاضر ۱۲۰۰ نفر در استان گلستان بستری هستند که به دلیل کاهش ظرفیت پذیرش بیمارستان‌ها، بسیاری از بیماران کرونایی کف زمین بیمارستان‌ها خوابیده‌اند. 

وی ادامه داد: علیرغم تلاش کادر درمان، تذکرات جدی طی تماس‌هایی به وزارت بهداشت داده‌ایم اما پاسخگو نیستند وعدم کنترل ورود و خروج به استان و همچنین قطعی آب و برق مزید بر علت شده و مسئولان پاسخگو نیستند. 

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس با بیان اینکه رئیس سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی باید نسبت به تأمین ارز نهاده‌های دامی و علوفه که در گمرک مانده‌اند، پاسخگو باشند، با انتقاد از اینکه قیمت هر پاکت سیمان که به ۱۱۰ هزار تومان رسیده است، خاطرنشان کرد: هنوز ساخت و سازهای لازم در پی زلزله‌های گذشته استان انجام نشده است و اگر بنیاد مسکن نظارت خود را دقیق نکند، قیمت میلگرد نیز افزایش می‌یابد. ضمن اینکه مسئولان نسبت به وضعیت بحرانی استان سیستان و بلوچستان پاسخگو باشند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید