حسن ایزدان از تاخیر در پرداخت مابه‌التفاوت فروردین بازنشستگان کارگری انتقاد کرد.

انتقاد از تاخیر در پرداخت وام هفت میلیون تومانی بازنشستگان

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، حسن ایزدان (بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران)، از عدم پرداخت مابه‌التفاوت فروردین بازنشستگان کارگری انتقاد کرد و گفت: همه امید ما این بود که این مبالغ را با حقوق تیرماه واریز کنند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و انتظار بازنشستگان طولانی شد.

وی افزود: تامین ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای سازمان عظیم تامین اجتماعی گویا خیلی دشوار است که هنوز بعد از چند ماه نتوانسته‌اند مابه‌التفاوت‌ها را بپردازند.

ایزدان در پاسخ به این سوال که چطور مطرح می‌شود منابع همسان‌سازی برای سه سال تامین شده؛ می‌گوید: به نظر می‌رسد فعلا در حد حرف است و پولی در بساط نیست. اگر منابع متناسب‌سازی برای سه سال تامین شده چرا دو هزار میلیارد تومان ندارند که متناسب‌سازی یک ماه را به بازنشستگان بپردازند.

مساله بعدی پرداخت وام هفت میلیون تومانی بازنشستگان است که به تعویق افتاده، ایزدان می‌گوید: قرار بوده اول تا سوم مردادماه، وام بازنشستگانی که در کانون‌ها ثبت نام کرده‌اند واریز شود ولی تا این لحظه (ظهر چهارم مرداد) هنوز خبری از واریز نیست.

وی ضمن انتقاد از این تاخیر می‌گوید: بهتر است واریزی‌ها را سر موقع و براساس آنچه وعده می‌دهند انجام دهند تا بازنشستگان بیش از این دلسرد و ناامید نشوند. هفت میلیون تومان، مبلغ ارزشمند و مناسبی نیست اما بازنشستگانِ کم درآمد برای همین پول ناچیز هم برنامه ریزی کرده‌اند و باید سر موقع پرداخت شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید