با تماس یکی از شهروندان درباره صدای مشکوک حفر شبانه زمین که سبب آزار و اذیت شده ، عوامل انتظامی کلانتری ایوانکی به محل اعزام شدند.

نقشه عجیب برای سرقت یک طلافروشی در سمنان / صدای کلنگ آنها را لو داد! + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، دزدان طلافروشی مشغول کندن تونل بودند که در سمنان لو رفتند.

طلافروشی مرد سمنانی در یک قدمی سرقت بود که سارقان به دام افتادند. طلافروشی مرد سمنانی توسط چند سارق طلا رصد شده بود که دزدان دستگیر شدند . دزدان برای طلافروشی این مرد نقشه عجیبی کشیده بودند . سارقان در حال حفر تونل برای رفتن به طلافروشی بودند که صدای کلنگ آنها را لو داد . سارقان طلافروشی نقشه های  شان برملا شد.

هوشیاری شهروندان و سرعت عمل پلیس ، سارقان ۱۰ میلیارد تومان طلا در ایوانکی گرمسار را ناکام گذاشت.

 فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت: با تماس یکی از شهروندان درباره صدای مشکوک حفر شبانه زمین که سبب آزار و اذیت شده ، عوامل انتظامی کلانتری ایوانکی به محل اعزام شدند.

سرهنگ غلامحسین عرب گفت: ماموران در بررسی های اولیه دریافتند صدای کلنگ زنی در حوالی یک باب طلافروشی  به گوش می رسد که با بررسی ظاهری مغازه ، تماس با مالک طلافروشی و بررسی دوربین‌ها ، موضوع سرقت منتفی تلقی شد.

کندن تونل زیرزمینی برای رسیدن به طلا

سرهنگ عرب افزود: با این همه ، ماموران پلیس دست از تلاش بر نداشتند و با بررسی های موشکافانه و تخصصی منازل و مغازه‌های اطراف طلافروشی، فردی را که در یکی از منازل مسکونی همسایه طلافروشی مخفی شده بود  ، دستگیر کردند.

وی گفت: در بررسی ها مشخص شد  سارقان با تخریب دیوار ضلع شرقی طلافروشی به گاو صندوق نصب شده دسترسی پیدا کرده و در حال تخریب گاوصندوق بودند که با حضور ماموران از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت : فرد دستگیر شده یکی از اعضای باند سرقت طلافروشی ایوانکی و از اهالی شهرستان بوکان است و سابقه سرقت از طلافروشی در شهرهای شمالی کشور را هم دارد.

تحقیقات برای دستگیری دیگر همدستان وی ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید