ژیاوران دختر ۳۳ ساله و ستاره شبکه‌های اجتماعی است که بیش از ۱۳۰ هزار دنبال کننده در شبکه اجتماعی چین «سینا ویبو» دارد.

انجام جراحی زیبایی جان یک دختر را گرفت / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، جراحی زیبایی در بین خیلی از افراد رایج است. بسیاری از حرکات جراحی زیبایی خطرناک است. برای مثال این دختر در اثر انجام ۳ جراحی زیبایی در یک روز جانش را از دست داد.

ژیاوران دختر ۳۳ ساله و ستاره شبکه‌های اجتماعی است که بیش از ۱۳۰ هزار دنبال کننده در شبکه اجتماعی چین «سینا ویبو» دارد. گزارش شده است که یک کلینیک زیبایی که در آن دختر اینفلوئنسر تحت دو عمل لیپوساکشن و عمل بزرگ کردن سینه در استان ژجیانگ قرار گرفت، مسئولیت مرگ او را پذیرفته است.

۳ عمل جراحی زیبایی کشنده برای دختر جوان

رسانه‌های محلی گزارش دادند که این کلینیک در حین عمل جراحی اشتباهاتی انجام داده است و درمان پس از آن به تأخیر افتاده است که منجر به مرگ ژیاوران شد و در نتیجه مسئولان مربوطه کلینیک را بستند. ژیاوران در ماه می گذشته از یک کلینیک زیبایی بازدید کرد و دکتر این مرکز به او توصیه کرد برای زیبایی بیشتر و ایجاد تغییر در بدن خود، سه عمل جراحی، لیپوساکشن بازو، لیپوساکشن کمر و شکم و جراحی حجم دهی سینه داشته باشد.

دختر جوان که دنبال کننده‌های زیادی داشت و در تلاش برای معروف‌تر شدن بود، با انجام هر سه عمل جراحی در یک روز به پیشنهاد پزشک موافقت کرد و بیش از پنج ساعت را روی تخت عمل گذراند.

مرگ دختر جوان در اثر ۳ عمل جراحی زیبایی

دو روز بعد، ژیاوران درد و تنگی نفس را تجربه کرد و به بیمارستان منتقل شد و در همان روز دچار نارسایی چند عضو و به مراقبت‌های ویژه منتقل شد و دو ماه در شرایط بحرانی ماند تا سرانجام بر اثر بیماری چند عضو بدن خود جان باخت. در همین حال، طبق گزارش روزنامه انگلیسی سان، خانواده مقتول ۹۲۰ هزار یوان چین (۱۲۵۰۰۰ دلار) غرامت از کلینیک می‌خواهند. شکایت خانواده این دختر جوان از کلینیک زیبایی همچنان ادامه دارد و امیدوارند که بتوانند مبلغ غرامت را دریافت کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید