دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا به جمهوری خواهان هشدار داد اگر ادعای تقلب را به رسمیت نشناسند، طرفداران او به نامزدهای جمهوری خواه رای نخواهند داد.

ترامپ: رهبر طالبان آدم خشنی است

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا با تکرار ادعاهای خود درباره تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، این انتخابات را فاسدترین انتخابات کشورش دانست و به جمهوری خواهان هشدار داد اگر ادعای تقلب را به رسمیت نشناسند، طرفداران او به نامزدهای جمهوری خواه رای نخواهند داد.

ترامپ در یک گردهمایی درجمع طرفدارانش در ایالت آریزونا با موضوع "راهپیمایی برای محافظت از انتخابات ما" گفت چه بخواهیم و چه نخواهیم در حال تبدیل شدن به یک کشور کمونیستی هستیم.
ترامپ ادعا کرد من کسی نیستم که می تواند دموکراسی آمریکایی را تضعیف کند ، من کسی هستم که می خواهد دموکراسی آمریکایی را نجات دهد.
وی با حمله به جو بایدن گفت بایدن و دموکرات‌های افراطی در حال نابودی آمریکا هستند.
رئیس جمهوری سابق آمریکا با بیان اینکه جرم و جنایت افزایش یافته است، اضافه کرد مردم از راه رفتن در خیابان های نیویورک می ترسند. هیچ کس تحت پیگرد قانونی نیست مگر جمهوری خواهان.

ترامپ با دفاع از عملکرد دولت خود گفت که در زمان ریاست‌جمهوری، آمریکا از نظر انرژی مستقل بود اما هم‌اکنون چنین استقلالی ندارد.
وی همچنین با انتقاد از مشارکت دولت بایدن در گفتگوها با اوپک و روسیه اضافه کرد ما نفت زیادی داشتیم و نمی دانستیم با آن چه کنیم.

 وقتی ترامپ نام رهبر طالبان را به اشتباه بیان می کند
ترامپ همچنین به تشریح گفتگوی تلفنی خود با رهبر طالبان در دوران ریاست جمهوری اش و هشدار به او پرداخت اما نام "ملا هبت الله آخند زاده" رهبر گروه طالبان را "محمد" بیان کرد.
رئیس جمهوری سابق آمریکا افزود: روسیه امروز دیگر شوروی نیست به خاطر افغانستان. من به او (رهبر طالبان) گفتم که اینگونه ما به افغانستان برمی‌گردیم و ضربه شدیدتری به شما وارد می‌کنیم. فهمیدی چی گفتم؟
 ترامپ با تمسخر صدای رهبر طالبان ادامه داد او آدم خشنی است. من طور دیگری به گفتگو ادامه دادم و به او گفتم که محمد چطوری؟ من رئیس جمهور ترامپ هستم.

وی اضافه کرد فکر کنم می توانست آدم جالبی باشد ولی خشن بود چون آنها همیشه در حال جنگیدن بودند. ولی به او گفتم اگه برگردیم ضربه شدیدی به شما وارد می کنیم که تا حالا از هیچ کشوری نخورده اید و به او گفتم کهمی دانیم کجا هستی و هرکسی که میخواهی باش ولی بدان اولین بمب ما همانجا  پایین می آید.


 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید