بسیاری از افراد با انواع کانتینر و کاربرد های آن ها آشنایی دارند و می دانند که کانتینر یکی از پرکاربردترین و بهترین ابزار جهت حمل و نقل های دریایی به شمار می آیند. امروزه در سراسر جهان برای حمل و نقل های دریایی انواع کالاهای خشک از انواع کانتینر در ابعاد و حجم های مختلف استفاده می کنند.

طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر توسط مبین کانتین

فروش کانکس در مبین کانتین

خرید کانکس را می‌توان تقریباً کار پیچیده‌ای در نظر گرفت. برای خرید  باید موارد مختلفی را مورد بررسی دقیق قرار داد. اگر جایی امکان ساخت و ساز وجود نداشته باشد برای اسکان موقت می‌توان از کانکس‌ها استفاده کرد. کانکس انواع مختلفی دارد که از انواع آن می‌توان به عنوان اسکان موقت در محل‌هایی که امکان ساخت و ساز در آن‌ها وجود ندارد، محلی برای ارائه خدمات دوره‌ای به یک منطقه، نیاز به یک دفتر در شرایط اضطراری و پیش بینی نشده، یک سرپناه موقت و قابل حمل یا یک کلاس آموزشی مجهز و قابل انتقال به هر مکان مورد نظر، یک فروشگاه سیار و نیاز فوری به یک فضا با امکانات خاص و… استفاده کرد.

طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر توسط مبین کانتین

گروه صنعتی مبین کانتین مفتخر به ارائه طرحهای نوین و ساخت و فروش کانکس فعال می باشد.

کانکس چیست؟

یک نوع سازه پیش ساخته سبک و قابل حمل است که کاربردهای فراوان دارد و مانند هر بنای دیگری دارای چهار دیوار، یک سقف، کف و درب ورودی است. کانکس‌ها جزو مصالح سبک شناخته می‌شوند که قابلیت جابه‌جایی را دارند و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن شناخته می‌شود. همچنین قطعات آن بدون استفاده از بتن یا آرماتور توسط اتصالات جوش، پیچ یا پرچ به یکدیگر متصل می‌شوند. استفاده از کانکس در ایران بسیار کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع کانکس

کانکس‌ها در انواع مسکونی، اداری، ویلایی، خدمات شهری، کارگاهی، نگهبانی، فروشگاهی، سرویس بهداشتی، خانه پیش ساخته تولید می‌شوند. با توجه به اینکه ساخت کانکس با استفاده از مصالح و تجهیزات مختلفی صورت می‌گیرد، نیاز است در

برای خرید بهترین نوع کانکس چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

اگر می‌خواهید برای خرید کانکس اقدام کنید توصیه ما به شما این است قبل از خرید آن به مواردی مانند مواد اولیه به کار رفته در کانکس، ابعاد ،  کانکس، نوع کاربری و دیگر ویژگی‌های آن توجه کنید. توجه به این موارد از اهمیت زیادی برخوردار است. به طوری که در نظر گرفتن یک کانکس با توجه به نیازهایی که دارید می‌تواند نتایج خوبی داشته باشد و باعث ضرر رساندن به شما نشود.

کانکس های تولید شده در مبین کانتین شامل سه گروه عمده شامل کانکس معمولی ، کانکس درجه یک و کانکس ممتاز می شوند و این سه گروه در قیمت کانکس بسیار تاثیر گذار هستند.

قیمت کانکس

 خرید کانکس به عوامل بسیاری بستگی دارد. مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت کانکس لوازم مصرفی و تجهیزات داخل سازه می باشد. و معمولاً تا ۸۰ درصد هزینه ساخت یک سازه را شامل می شود و این لوازم مصرفی نقش تعیین کننده در قیمت کانکس خواهند داشت.

کانکس معمولی که به کانکس های ارزان قیمت معروف هستند بیشترین حجم تولید کانکس را به خود اختصاص داده اند و بیشتر کانکس های تولید شده در این گره قرار می گیرند. هزینه ی ساخت آن ها پائین بوده و از لوازم لوکس و تزئینی در ساخت کانکس های معمولی استفاده نمی شود.

از دیگر دلایل ارزان تر بودن این سازه ها عدم استفاده از امکانات رفاهی در ساخت آن ها است و برای کاهش هزینه ساخت از امکانات رفاهی در آن ها استفاده نمی شود.

از دیگر لوازم که موجب ارزان سازی این سازه ها می شود می توانیم به ورق بدنه ، دیوارپوش ، شاسی ، درب و پنجره آلومینیومی تک جداره ، تخته کف و... اشاره نمائیم.

در رابطه با این سازه ها می توانیم به کیفیت مطلوب آن ها اشاره کنیم و این ارزان سازی در آن ها به معنی بی کیفیت بودن لوازم مصرفی نیست بلکه آن ها را برای مشتریان از لوازم ارزان تر طراحی و تولید می کنند.

بیشتر کانکس های مورد استفاده در پروژه های ساختمانی که معروف به کانکس کارگری هستند در این تیپ تولید می شوند.

کانکس های درجه یک در دو تیپ لوکس و شیک برای مشتریان تولید می شوند. این سازه ها گران تر از سازه های معمولی بوده و هزینه ساخت آن ها بالاتر می باشد.

امکانات رفاهی در این سازه ها براساس ابعاد و نیاز خریدار طراحی و اجرا می شود و این امکانات رفاهی هزینه تولید سازه را بالا خواهد برد.

از دیگر تفاوت های بین کانکس های درجه یک با کانکس های معمولی می توانیم به شاسی دور کلاف ، کف سازی با سرامیک ، ورق نمای بیرونی ، دیوارپوش داخلی ، عایق مصرفی ، درب و پنجره های پی وی سی ، حفاظ فلزی مجهز و... اشاره کرد.

کیفیت لوازم و تجهیزات مورد استفاده در ساخت این سازه ها نسبت به کانکس های معمولی بالاتر است و به همین جهت لوازم بکار رفته در آن نیز گران تر می باشند.

مهمترین عامل هزینه بر در سازه های درجه یک را می توانیم امکانات رفاهی این سازه ها که شامل سرویس بهداشتی ، حمام ، آشپزخانه و اتاق بندی است عنوان نمود..

بیشتر کانکس های تولید شده در این تیپ مربوط به کانکس اداری و کانکس ویلایی می باشد.

کانکس های ممتاز از هزینه بالای تولید برخوردارند. این سازه ها بسیار گران قیمت بوده و کانکس های لاکچری نیز در این گروه تولید می شوند.

طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر توسط مبین کانتین

کانتینر

کانتینر یکی از پر کاربرد ترین و مهمترین اجزا برای حمل کالا با کشتی از کشوری به کشور دیگر می باشد.به علت مقاومت جداره ها و نفوذ ناپذیری آنها ، کانتینر در زمینه های دیگری مانند انبار کالا نیز مورد استفاده قرار می گیرند. گروه صنعتی مبین کانتین به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش کانتینر در ایران  تلاش کرده اطلاعات کاملی از این سازه های فلزی را ارائه کند تا مشتریان با مراجعه به سایت اطلاعات مورد نیاز جهت سازه خود را بدست آورند.

طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر توسط مبین کانتین

آشنایی با انواع کانتینر و کاربرد های آن ها

بسیاری از افراد با انواع کانتینر و کاربرد های آن ها آشنایی دارند و می دانند که کانتینر یکی از پرکاربردترین و بهترین ابزار جهت حمل و نقل های دریایی به شمار می آیند. امروزه در سراسر جهان برای حمل و نقل های دریایی انواع کالاهای خشک از انواع کانتینر در ابعاد و حجم های مختلف استفاده می کنند. شرکت های متعددی نیز امروزه در زمینه طراحی و تولید انواع کانتینر فعالیت دارند.

 کانتینرها از نظر ابعاد و گنجایش به مدل های مختلفی تقسیم می شوند و به عبارتی واحد های تولیدی براساس سفارش مشتریان خود توانایی تولید انواع کانتینر در هر ابعاد و گنجایش را دارند. اما کانتینرهای ۲۰ فوت و ۴۰ فوت را می توان گفت از جمله پرکاربردترین انواع کانتینر به شمار می آیند که در بسیاری از حمل و نقل های دریایی نیز از این کانتینرها استفاده می شود.

انواع کانتینر از نظر نوع کاربرد به شرح زیر می باشند:

کانتینر حمل انواع کالای خشک

کانتینر یخچالی

کانتینر حمل گاز

کانتینر کشاورزی

کانتینر مخصوص حمل خودرو

کانتینر مسکونی

کانتینر فروشگاهی

همانطور که مشاهده کردیم مدل های بسیار زیادی کانتینر از نظر نوع کاربرد وجود دارند و روز به روز نیز شاهد گسترش کاربرد کانتینرها می باشیم. به طور مثال امروزه از کانتینرها به عنوان رستوران نیز استفاده شده و فروش کانتینر برای راه اندازی رستوران نیز توسط شرکت های سازنده کانتینر در حال انجام است.

مراحل طراحی و ساخت کانتینر

برای طراحی و ساخت کانتینر همواره از ورق های فولادی استفاده می شود تا کانتینرها از استحکام و مقاومت کافی در برابر جابه جایی های طولانی و همچنین شرایط جوی مختلف برخوردار باشند.

آدرس :بزرگراه آزادگان غرب به شرق – ۴ کیلومتر بعدازاتوبان ساوه(لاین کندرو) روبروی بلوار الغدیر یافت آباد

تلفن تماس:  ۵۵۲۶۷۰۰۲-۵۵۲۶۷۰۰۱ -۰۲۱

فکس :۵۵۲۶۳۵۰۰-۰۲۱

همراه:۰۹۱۲۴۴۰۰۰۹۰

همراه :۰۹۱۲۵۵۰۰۰۹۰

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید