حسن روحانی، رییس‌جمهور در پی درگذشت علیرضا تابش، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

روحانی در پیامی درگذشت علیرضا تابش را تسلیت گفت

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی در پیامی با تسلیت ضایعه درگذشت مرحوم مهندس علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این چهره فرهیخته و مدیر فعال و توانمند، سالیان متمادی در سنگرهای مهم خدمتگزاری، خدمات فراوانی در عرصه توسعه و آبادانی کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم ارائه نمود و کارنامه درخشانی برجا گذاشت.

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت یار صدیق محرومان و دردمندان و خدمتگزار متعهد، دلسوز و پر تلاش مرحوم مهندس علیرضا تابش، موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.

این چهره فرهیخته و مدیر فعال و توانمند، سالیان متمادی در سنگرهای مهم خدمتگزاری از جمله به عنوان استاندار کردستان، گیلان و خوزستان و در سمت ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، خدمات فراوانی در عرصه توسعه و آبادانی کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم ارائه نمود و کارنامه درخشانی برجا گذاشت که در یادها باقی خواهد ماند.

اینجانب با ارج نهادن به خدمات صادقانه و ماندگار آن مرحوم، این مصیبت را به خانواده مکرم و عموم دوستداران ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن سفر کرده علو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید