اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور در پیامی درگذشت علیرضا تابش، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت جهانگیری برای درگذشت علیرضا تابش

به گزارش سلام نو، ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس جمهوری نوشت: در متن پیام تسلیت اسحاق جهانگیری آمده است: درگذشت تاسف بار مدیر خدوم و توانا مرحوم علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موجب تاثر و تالم فراوان شد.

معاون اول رییس جمهوری تصریح کرد: خدمات موثر و ارزشمند مرحوم تابش در مسئولیت‌های مختلف به ویژه در زمینه ساخت و نوسازی مسکن برای اقشار محروم جامعه در مناطق محروم و روستایی کشور ماندگار است.

جهانگیری افزود: بی‌تردید تلاش‌های خالصانه و بی‌دریغ این مدیر خدمتگزار در جریان بازسازی و نوسازی مساکن آسیب دیده از زلزله سال ١٣٩٦ استان کرمانشاه، مناطق سیل‌زده در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان در جریان سیل گسترده سال ١٣٩٨ و همچنین سایر حوادث طبیعی در مناطق مختلف کشور در پیشگاه خداوند متعال مأجور و نزد مردم قدرشناس ایران فراموش ناشدنی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مصیبت فقدان این مدیر متعهد و کاردان را به همکاران، دوستان و بستگان به ویژه خانواده محترم ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای آن فقید سعید غفران و رضوان واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت دارم.

به گزارش ایرنا، علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روز گذشته به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. وی از سال ١٣٨۴ ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را بر عهده داشت.

تابش پیشتر معاون سیاسی وزارت کشور بود. وی همچنین در ادوار مختلف استاندار کردستان و گیلان بود.  

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی‌ایران به منظور تأمین مسکن محرومان و متولی توسعه و عمران روستاهای کشور و ساخت واحدهای مسکونی شهرها در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی‌ایران تشکیل شده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید حسینی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 0
    خدووم!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید