سارا و نیکا بازیگران ایرانی هستند. سار و نیکا در سریال پایتخت مشهور شدند. پس از پخش شدن فیلم سارا و نیکا در استخر سارا و نیکا ممنوع الکار شدند. سارا و نیکا هم اکنون در سوئد زندگی می کنند.

حواشی برای سارا و نیکا از کجا آغاز شد؟

به گزارش سلام نو به نقل از شایانیوز، دوقلوهای معروف فضای مجازی؛ همه چیز از یک سریال محبوب شروع شد. دو کودک با چهره هایی معصوم و کودکانه منتخب دست اندرکاران بازی در نقش یک جفت دوقلو در سریال محبوب «پایتخت» شدند. سارا و نیکا دو قلوهایی بودند که در سریال پرطرفدار و محبوب ایرانی ها که اولین بار در سال 1390 به کارگردانی سیروس مقدم و بازی درخشان محسن طنابنده روی آنتن جعبه جادو رفت، بازی کردند.

البته فقط سارا و نیکا نبودند که با این سریال به محبوبیت رسیدند، چه بسا بازیگرانی که با حضور در نقش های مختلف این محبوبیتشان دوچندان شد. شاید در آن زمان هرگز کسی تصور نمی کرد این دو دختر آرام روزی به دو چهره پرحاشیه تبدیل شوند!

سارا و نیکا

بعد از پایان آخرین بخش از سریال دنباله دار پایتخت، در واپسین روزهای بهاری حضور دو چهره آشنا در فضای مجازی به صورت غیر عادی همه نگاه ها را به سمت آنها معطوف کرد.سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت، چهره های جدید حاشیه ساز بعد از ریحانه پارسا، گلشیفته فراهانی و سایر بازیگرانی زنی بودند که با روشی غیر عادی شهرتی برای خود در این بخش دست و پا کرده بودند.

سارا و نیکا با یک استوری از حضور در یک استخر مختلط راه خود را به فضای لمپنیسم فضای مجازی باز کردند. به تدریج حضور این دو خواهر دوقلو با عکس های نامتعارف به صورت نیمه برهنه و برخی پست های جنجالی مسیر خود را که به نظر می رسد وژن جدید و جوانتر ریحانه پارسا و گلشیفته فراهانی بود،برای مخاطب تعریف کردند.

اکنون این دو خواهر دوقلو روی موج فالورهای خود در حال دست و پا کردن شهرت از نوعی دیگر برای خود هستند و به نظر می رسد باید هشدار پدیده ای جدید اما نامطلوب را به جامعه داد. پدیده ای که می تواند بعدها سراغاز یک فاجعه به نام پوچی در سنین نوجوانی و جوانی باشد.

دو دختر دوقلوی همسان با چشمانی آبی که در اولین روزهای جوانی در فضای مجازی آنقدر معروف شدند که به نظر می رسد خود نیز این شهرت را انتظار نداشتند اما شهرت این دو دختر هر چند تا حدی به دلیل بازی در مجموعه سریال دنباله دار پایتخت است اما بیشترین بخش آن به حضور عجیب،غیرعادی و نامتعارف این دو نوجوان در فضای مجازی با ژست ها و پوشش آنها بر می گردد.

سارا و نیکا

چشمان آبی و صورتی معمولی همه زیبایی این دو خواهر محسوب می شود اما آنها توانسته اند به مدد پوشش نامتعارف و برخی از ژست ها و پست های عجیب و غیر عادیشان برای خود فالوورهای زیادی دست و پا کرده و در عین حال نیز هر روز خبری در بخش زرد سایت ها داشته باشند!

اولین تجربه بازیگری سارا ونیکا

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است. این دو خواهر بازیگر قبل از یکسالگی وارد عرصه بازیگری شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند و در حال حاضر در سوئد زندگی می کنند.

اولین تجربه هنری سارا و نیکا به سریال «دوباره زندگی» به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر می گردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.ثریا قاسمی و پرستو صالحی در این سریال هنرنمایی کردند و این دو دوقلو نیز اولین بازیگری در 9 ماهگی!

اما حضور در سریال پایتخت دومین و مهمترین بخش زندگی ازن دو خواهر بود که به نظر می رسد تا حدی مسیری جدید را در زندگی آنها گشود. ماجرا این گونه بود که رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

مادر سارا و نیکا در جایی گفته که «هر سال برای بازی این دو خواهر آنها را به ایران می آورد و بعد از بازی و پایان فیلم برداری به کشورسوئد باز می گرداند.»

کد خبرنگار: ۲۰
۵دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ب IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    5 0
    سلام، آخه سارا ونیکا بازیگر نیستند 2 مجسمه بودند که گاهی اسمشون را صدا می کردند که این درمورد اینها در سایت ها نظر میدن، خودشون هم خودشون را تحویل می گیرند
  • نادری IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    3 0
    نمیدونم چه هنری داشتن این دوتا... واقعا فکرکنین درحد گفتنیک جمله کامل نقش نداشتن توفیلم پایتخت. ولی جامعه ماتخصص داره توبهادادن به حاشیه واین دونوجوون روهم غرق خودش کرده فعلا. اگه چشمهای ابیشون نبود هیچ خاطره ای ازشون نمیموند توپایتخت.
  • ب IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    1 1
    ازنظر من نباید مشهور می شدن حتی همون چشم هاشونم قشنگ نیست
  • ریحانه IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    1 0
    سلام به سارانیکا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید