در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین افزایش یافت و هم‌اکنون ۳۳ هزار و ۷۳۴ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

بازار ارزهای مجازی مثبت شد/ بیت کوین ۴ درصد رشد کرد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، در معاملات امروز بازار ارزهای مجازی شاهد رشد خوب قیمت ارزهای دیجیتال بودیم به گونه‌ای که بیت کوین ۳.۹۳ درصد بالا رفت و هم‌اکنون ۳۳ هزار و ۷۳۴ هزار دلار خرید و فروش می‌شود. قیمت کنونی بیت کوین نسبت به هفته گذشته هم ۷.۲ درصد رشد داشته و ارزش کل بازار آن را به ۶۳۳  میلیارد دلار رسانده است.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۶۹۵ هزار بیت کوین به ارزش ۲۳ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد کل بیت کوین‌های موجود در جهان هم به ۱۸ میلیون و ۷۶۵ هزار و ۵۶ عدد رسیده است. اتریوم هم ۳ درصد رشد کرد و توانست دوباره به بالای ۲ هزار دلار بازگردد و هم اکنون ۲۱۲۵ دلار دست به دست می‌شود.

باینانس کوین هم ۱.۷ درصد رشد کرد و با قیمت ۳۰۱ دلار خرید و فروش می‌شود. کاردانو ۲.۳ درصد بالا رفت و به ۱.۲۱ دلار رسید. ریپل هم ۱.۷ درصد رشد کرد و هم اکنون ۶۰ سنت خرید و فروش می‌شود. دوج کوین اما نسبت به دیروز همین موقع تغییر چندانی را به ثبت نرساند و فقط ۰.۳ درصد بالا رفت و هم اکنون ۱۹ سنت خرید و فروش می‌شود. 

به طور کلی ارزش بازار جهانی ارزهای مجازی ۳.۴ درصد در ۲۴ ساعت گذشته رشد کرده و به ۱.۳۸ تریلیون دلار رسیده است. تعداد ارزهای مجازی جهان هم که دو سه روزی است از مرز ۱۱ هزار نوع گذشته امروز به ۱۱ هزار و ۳۴ نوع رسید. در این بازار همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۱ میلیارد دلار پول جابجا شده است. 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید