پیرمردی که به دلیل اختلافات خانوادگی با همسرش ، وی را به خفه کرده بود توسط پلیس آگاهی البرز دستگیر شد.

بازداشت یک پیرمرد در کرج به دلیل قتل همسرش

 به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم،  سرهنگ محمد نادربیگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  با اعلام عوامل کلانتری 11 مرکزی شهرستان کرج مبنی بر فوت مشکوک خانم 63 ساله در یکی مناطق این شهرستان ، بررسی موضوع در دستور کار اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: عوامل بررسی صحنه جرم و اداره مبارزه با جرائم جنائی ، جسد خانم63 ساله را که به حالت بی هوش و فوت شده در قسمت پذیرایی منزلش بر روی زمین افتاده بود مشاهده و در بررسی اولیه عوامل اورژانس که در محل حادثه حضور داشتند ، مشخص شد فوت وی بر اثر خفگی بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه شناسائی عامل یا عاملین جنایت و کشف حقیقت در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت و با جمع بندی مدارک گردآوری شده احتمال اینکه قاتل شوهر 73 ساله مقتول باشد، تصریح کرد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان از شوهر وی و تناقض گویی دراظهارات او ، ظن ماموران به این فرد معطوف که بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی متهم بازداشت و تحت نظر قرار گرفت.

سرهنگ نادر بیگی با بیان اینکه شوهر مقتول پس از دستگیری با مشاهده مستندات پلیس ، چاره ای جز بیان حقیقت نیافت گفت: : به دلیل اختلافاتی که با همسرم در رابطه با نگهداری از مادر پیرم داشتم ، پس از مشاجره لفظی کنترل خود را از دست داده و با فشردن گلویش ، او را خفه کردم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید