یکی از بهترین راه‌های ایجاد انگیزه در تمرین‌های تابستانی در فضای باز، تعیین اهداف واقعبینانه اما عملی است، مانند ثبت نام در یک مسابقه، رزرو پیاده‌روی در خارج از شهر یا ثبت نام در یک پیاده‌روی گروهی.

چگونه در فصل تابستان در فضای باز ورزش کنیم؟

به گزارش سلام نو،‌تمرین در فضای باز، یک روش عالی برای تغییر محیط آموزش شما (زمین‌های مختلف، عناصر مختلف آب و هوایی) و تحریک حواس شما است.  فعایت‌های جدیدی را کشف کنید که میتواند شامل یک مسیر دویدن جدید، انجام یوگا و یا شرکت در یک دوره آموزشی باشد. بزرگترین توصیه برای ورزش کردن در تابستان و هوای گرم این است که بدن خود را آماده کنید و این به معنای استراحت، هیدراتاسیون کافی و تغذیه مناسب بدن است.

تغذیه، هم قبل و هم بعد از تمرین مهم است. خوردن یک میانوعده سالم باعث حفظ انرژی و عملکرد صحیح شما در طی ورزش می‌شود و به ریکاوری و سنتز پروتئین عضلات کمک می‌کند. تغذیه مجدد پس از تمرین به طور ایده آل باید در حدود ۳۰ دقیقه اتفاق بیفتد، بنابراین داشتن یک میان وعده همراه خود بسیار مهم است.

۴ راهکار برای تمرین بیرون از خانه در تابستان

۱. همراه با یک دوست ورزش کنید

داشتن یک دوست برای تمرین همیشه به شما کمک می‌کند تا انگیزه زیادی داشته باشید. به علاوه داشتن دوست باعث می‌شود تا لبخند بزنیم، بخندیم و اوقات بسیار خوبی را کنار هم سپری کنیم. با وجود یک دوست حتی سختترین تمرینات نیز انجام می‌شود. اگر با یک دوست خوب شروع به ورزش کردن کنید، به احتمال زیاد کنار هم می‌مانید.

۲. تجهیزات مناسب همراه داشته باشید

از یک جلسه یوگا یک ساعته گرفته تا پیاده روی تمام روز، هر تمرین تابستانی در فضای باز به تجهیزات مناسب نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که برای همه چیز آماده هستید. بسته به برنامههای شما، لیست شما میتواند شامل ضد آفتاب، کلاه، حوله، هدفون، دوربین، آب و تنقلات باشد. سعی کنید تنقلات شما شامل مواد طبیعی و کم قند باشد.

۳. یک هدف تعیین کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید

یکی از بهترین راه‌های ایجاد انگیزه در تمرین‌های تابستانی در فضای باز، تعیین اهداف واقعبینانه اما عملی است، مانند ثبت نام در یک مسابقه، رزرو پیاده‌روی در خارج از شهر یا ثبت نام در یک پیاده‌روی گروهی. هنگامی که در یک مسابقه ثبت نام میکنید، بیشترین تلاش خود را انجام دهید تا به آن متعهد بمانید. تمرین‌ها را برای خود به فواصل کوتاه مدت قابل دستیابی، تقسیم کنید تا در کل جلسه تمرین خود را متمرکز نگه دارید. پخش موسیقی نیز یک ایده عالی برای حفظ روحیه است و میتواند کمک ‌کننده باشد.

۴. به زمان شروع ورزش توجه داشته باشید

حتی با تمام آمادگی‌ها، شما باید به زمان شروع ورزش خود نیز توجه کنید. گرما و رطوبت به طور متفاوتی به افراد ضربه می زند، بنابراین به شرایط بدن خود توجه کنید و در صورت لزوم و گرم بودن بیش از حد دما، توصیه می‌شود در منزل بمانید و استراحت کنید.

به عنوان یک قاعده کلی، در ماه‌های گرمتر به دنبال فعالیت‌هایی باشید که در اوایل یا اواخر روز باشد. از آنجا که معمولا از شروع ظهر تا ۲ بعد از ظهر، دمای هوا به اوج خود می‌رسد، بهتر است ابتدا دمای هوا را چک کنید و سپس وسایل خود را جمع کرده و آماده شروع تمرین در فضای باز شوید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید