با توجه به گرم شدن هوا، شنا کردن افراد در رودخانه‌ها و برخی از سدها مشاهده می‌شود که گاهی این آبتنی‌ها منجر به مرگ افراد می‌شود.

حادثه تلخ در بروجرد / ۲ نوجوان جان باختند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، معاون عملیات آتش‌نشانی بروجرد از غرق شدن ۲ نوجوان بروجردی در سد خاکی مسکن مهر بروجرد خبر داد.

نادر موسیوند معاون عملیات آتش‌نشانی بروجرد گفت: این حادثه جمعه شب به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اعلام شد و آتش‌نشانان سریع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه حادثه غرق‌شدگی در فصل گرم سال بیشتر رخ می‌دهد، اظهار کرد: تیم تخصصی امداد و گروه غواصی از سازمان آتش‌نشانی بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و پس از انجام عملیات تفحص، پیکر بی‌جان دو جوان (حدودا ۱۷ ساله) را در عمق آب یافته و به عوامل انتظامی تحویل دادند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های افراد غرق‌شده و عرض تسلیت به بازماندگان، خطاب به شهروندان گفت: با توجه به گرم شدن هوا، شنا کردن افراد در رودخانه‌ها و برخی از سدها مشاهده می‌شود که گاهی این آبتنی‌ها منجر به مرگ افراد می‌شود.

موسیوند هشدار داد: رودخانه‌ها، کنار آبشارها و آبگیرها جای مناسبی برای شنا کردن نیست و بهتر است افرادی که تمایل به شنا کردن دارند از استخرهای استاندارد با حضور ناجیان غریق استفاده کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید