در کنار جسد کیف مردانه‌ای افتاده بود که کمی پول و لباس‌های مردانه داخل آن قرار داشت، اما از مدارک شناسایی یا گوشی تلفن همراه خبری نبود.

مرد رهگذر در یکی از خیابان‌های جنوب تهران جسد پیدا کرد / ماجرا چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، ساعت ۸:۱۰ دقیقه صبح دوشنبه هفته گذشته رهگذری هنگام عبور از  بلوار شقایق در محله خزانه تهران، متوجه جسد مردی شد که کنار خیابان افتاده بود به همین خاطر بلافاصله موضوع  را به پلیس خبر داد.

دقایقی بعد مأموران کلانتری ۱۶۰ خزانه ضمن تماس با بازپرس مصطفی واحدی به محل حادثه رفته و در بررسی ماجرا دریافتند جسد متعلق به مردی حدوداً ۳۵ ساله است که  با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

پزشکی قانونی زمان مرگ را  شب قبل از کشف جسد اعلام کرد. در بازرسی از جیب‌های مقتول مدرک شناسایی که هویت او را برملا کند، به دست نیامد. در کنار جسد کیف مردانه‌ای افتاده بود که کمی پول و لباس‌های مردانه داخل آن قرار داشت، اما از مدارک شناسایی یا گوشی تلفن همراه خبری نبود.

با کشف جسد مرد جوان، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت برای کشف این معمای جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی، بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت و بررسی پرونده افراد گمشده را  صادر کرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید