به گفته منوچهر هادی قسمت پایانی سریال گیسو به زودی پخش خواهد شد. این در حالی است که هادی مدعی شده این پایان از سر اجبار بوده و قصه سریال ناتمام است.

پایان اجباری سریال گیسو با قصه ناتمام

منوچهر هادی در حالی از پایان همکاری با «گیسو» یا «عاشقانه ۲» خبر می دهد که به اذعان خود این کارگردان، هنوز قصه این سریال به پایان نرسیده است.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، منوچهر هادی، با انتشار متنی در فضای مجازی، از پایان اجباری فصل دو از سریال «عاشقانه» که با عنوان «گیسو» عرضه می شود، خبر داده و در عین اعلام کرده که قصه این سریال به پایان نرسیده است.

این کارگردان سینما و تلویزیون، در توضیح این تصمیم خطاب به مخاطبان و منتقدان نوشت:

«ممنون از کامنت‌ها و نقدهای درست و گاهی غلط و نامحترم شما.
یک قسمت دیگر به پایان اجباری فصل دو می‌رسیم و قصه به اتمام نرسیده و اگر قرار به ادامه ساخت «عاشقانه» باشد، قطعا بنده نخواهم بود و مسوولیت کل کار را چه خوب چه بد، تا پایان فصل دو شخصاً به عهده می‌گیرم. از همه عوامل فیلم که صمیمانه در کنارم بودند، تشکر می‌کنم. جناب کبیری و ...»

خرداد ماه امسال هومن کبیری، تهیه‌کننده سریال «گیسو» یا همان «عاشقانه ۲» از همکاری اجباری خود با منوچهر هادی به عنوان کارگردان این سریال و چالش‌های پیش رو برای ادامه این همکاری گفته بود.

او از کیفیت سریال «دل»، دیگر ساخته منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی هم انتقاد کرده و تصریح کرده بود که در عمل انجام شده قرار گرفته و مجبور به انتخاب منوچهر هادی شده است.

ساخت سریال های عاشقانه، دل و گیسو در کارنامه کاری هادی دیده می شود که دو سریال آخر با انتقادهایی از سوی برخی بازیگران و منتقدان همراه بوده است.

هادی برای تلویزیون هم سریال هایی چون «دلدادگان» و «خوب بد زشت» را در سال های ۹۶ و ۹۳ ساخته است. «دلدادگان» با بازی مسعود رایگان، آرش مجیدی و پانته آ بهرام در قسمت های پایانی با حواشی بسیار همراه شد. در نهایت بهرام حاضر به ادامه همکاری و رفتن مقابل دوربین برای ضبط قسمت آخر نشد و علت این تصمیم هم به مسائل مالی نسبت داده شد.

سریال «دل» دیگر ساخته منوچهر هادی هم پس از پایان، با انتقاد صریح سعید راد مواجه شد که از بازی در این سریال ابراز پشیمانی کرده بود. منوچهر هادی هم در پاسخ به اظهارات سعید راد گفته بود: «... با تمام وجودم و همه تلاشم سریال دل را ساخته ام و پای کارم چه خوب چه بد ایستاده ام. از همه کسانی که به هر دلیلی با سریال دل ارتباط برقرار نکردند هم عذر خواهی می کنم.»

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید