در گزارش زیر به معرفی چند عذای ترسناک پرداخته‌ایم که در ادامه خواهید خواند.

معرفی ترسناک‌ترین غذاهای دنیا

به گزارش سلام نو، آیا تا به حال شده غذایی آنقدر خوشمزه باشد که بخواهید زندگی خودتان را به خاطرش به خطر بیندازید؟ خوراکی های بسیار لذیذِ خطرناکی در دنیا وجود دارند که اگه درست پخته نشوند می توانند به سلامتتان آسیب های جدی برسانند. در این جا با چند نمونه از این خوراکی های خوشمزه و در عین حال خطرناک آشنا می‌شویم.

عنکبوت سرخ شده

تارانتولای سرخ شده سرمایه ملی صنعت آشپزی در کشور کامبوج به حساب میاد و یکی از لذیذترین و مطبوع ترین غذاهای بومیان این کشوره. بومیان و توریست ها در صف های طولانی می ایستن تا گوشت نرم و پوست شیرین و ترد این جانور که در روغن سیر سرخ شده رو تست کنن. هنگام خوردن این غذا باید خیلی مراقب باشید چون در نیش های این عنکبوت سم خطرناکی هست که اگه درست و حرفه ای پخته نشده باشه ممکنه منجر به مرگ شما بشه.

میوه های سمی

میوه Ackee یکی از غذاهای سنتی در جامائیکاست. فقط مغز این میوه قابل خوردنه. اونو میجوشونن، سرخ میکنن و همراه با سالاد سرو میکنن. طعم این میوه شبیه نوعی املت هندی است. خوردن این میوه ها به صورت خام خیلی خطرناکه چون سمی هست و اگه درست پخته نشه منجر به مرگ میشه.

گیاهی دارویی داتوره

قرن هاست که از این گیاه به عنوان گیاه دارویی و پزشکی استفاده میشه. در واقع داتوره یک گیاه مسموم و خیلی خطرناکه. استفاده نادرست از تخمه این گیاه، چای برگ ها و آب داتوره باعث دیوانگی، از دست دادن حافظه، بالا رفتن ضربان قلب و توهم میشه. مصرف زیاد این دارو باعث کشته شدن مصرف کننده میشه.

اختاپوس زنده

San-nakji یکی از خوشمزه ترین و گران قیمت ترین غذاهای کره ای هاست. اختاپوس ها رو زنده زنده تکه تکه میکنن و سر میز غذا میارن. طعم اختاپوس های خام خیلی بهتر و لذیذتر از پخته شده اون هاست. از خطرات اختاپوس زنده اینه که ممکنه شاخک ها باعث خفگی بشن. پس حتما باید قبل از قورت دادن اون رو خوب بجوید. روی اختاپوس معمولا دانه کنجد میریزن و با انواع سس میل می کنن.

تندترین فلفل دنیا

فلفل Naga Jolokia در مجله گینس به عنوان تندترین فلفل دنیا ثبت شده. کپسایسین موجود در این فلفل اون رو بسیار خطرناک و کشنده کرده. در آشپزی به مقدار خیلی خیلی کم ازش استفاده میشه و حتی یک گرم اضافه ممکنه باعث مرگ فرد بشه. کشاورزها از این فلفل برای دور کردن فیل ها از زمین ها و محصولاتشون استفاده میکنن.  / بدونیم

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید