سرانه مصرف آب شرب در کلانشهر کرمانشاه ۵۳ لیتر بیشتر از میانگین کشوری یعنی ۲۲۳ لیتر در شبانه‌روز است.

حرکت خودجوش برای کمک به جبران کم آبی در کرمانشاه

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه اعلام کرد که کارواش‌های سطح شهر کرمانشاه به منظور تامین آب شرب منازل مسکونی و کمک به جبران کم آبی مشترکان روند فعالیت خود را از امروز پنجشنبه ۳۱ تیرماه به صورت خودجوش متوقف کردند.

«رضا سلیم‌ساسانی» با قدردانی از مالکان کارواش‌ها در تعطیلی خودجوش واحدهای خود، از سایر کارواش هایی که هنوز فعالیت دارند نیز خواست فعالیت خود را برای کمک به جبران کم آبی مردم کلانشهر کرمانشاه متوقف کنند.

وی با بیان اینکه این تعطیلی از امروز به مدت پنج روز اعمال می شود، گفت: در صورت رفع مشکلات کم آبی مردم و بازگشت وضعیت به روال عادی، فعالیت مجدد کارواش ها را از طریق رسانه ها اعلام می کنیم و در غیر این صورت تعطیلی کارواش ها تمدید می شود.

رییس اتاق اصناف کرمانشاه از دیگر اصناف که مصرف آب زیادی دارند نیز در خواست کرد که به منظور تامین آب شرب منازل مسکونی صرفه جویی و مصرف بهینه و منطقی آب شرب را در دستور کار خود قرار دهند.

سلیم‌ساسانی تصریح کرد: اصناف کرمانشاه همیشه در زمان های بحران پای کار هستند و به منظور کمک به مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنند.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه ۵۴۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

سرانه مصرف آب شرب در کلانشهر کرمانشاه ۵۳ لیتر بیشتر از میانگین کشوری یعنی ۲۲۳ لیتر در شبانه‌روز است.

مشاوران املاک مصوبه ستاد کرونا را رعایت کنند

رییس اتاق اصناف کرمانشاه در بخش دیگری از این گفت و گو از مشاوران املاک و اتحادیه مربوط نیز خواست به مصوبات ستاد مدیریت مقابله با کرونا در ارتباط با نرخ اجاره بهای منازل مسکونی توجه کنند.

سلیم‌ساسانی افزود: براساس مصوبات ستاد مدیریت مقابله با کرونا مشاوران املاک نباید خارج از عرف و بیشتر از ۲۰ درصد به نرخ کرایه منازل اضافه کنند.

وی از همه مشاوران املاک و اتحادیه مربوطه خواست قوانین و مقررات و بخشنامه های مربوطه را رعایت کنند و همکاری لازم را با ستاد مدیریت مقابله با کرونا داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید