بدین ترتیب مأموران پلیس برای ادامه تحقیقات به بیمارستان رفتند که تیم پزشکی اعلام کرد پسر نوجوان که حمید نام دارد بر اثر شکستگی گردن روی تخت بیمارستان به کام مرگ رفته است. با اعلام خبر مرگ حمید پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

نگاه بد یک رهگذر به دوست دختر پسر نوجوان در میدان تجریش حادثه آفرید

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا،  ساعت‌۲۲ شامگاه یک‌ شنبه ششم تیرماه مأموران پلیس تهران از درگیری خونینی در یکی از خیابان‌های اطراف میدان تجریش با خبر و راهی محل شدند. مأموران کلانتری تجریش وقتی در خیابان وطن‌پور حاضر شدند، دریافتند لحظاتی قبل دو پسر نوجوان با هم درگیر شده‌اند که یکی از آن‌ها از ناحیه گردن دچار آسیب شده و برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌است.


بدین ترتیب مأموران پلیس برای ادامه تحقیقات به بیمارستان رفتند که تیم پزشکی اعلام کرد پسر نوجوان که حمید نام دارد بر اثر شکستگی گردن روی تخت بیمارستان به کام مرگ رفته است. با اعلام خبر مرگ حمید پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.


بررسی‌های تیم جنایی نشان داد مقتول لحظه درگیری همراه دختر ۱۶‌ساله‌ای در خیابان در حال عبور بوده که با پسر ۱۷‌ساله دیگری به نام کامران چشم در چشم می‌شود و درگیری مرگبار رقم می‌خورد. کامران پس از حادثه همراه دوستش از محل فرار می‌کند و پسر زخمی که از ناحیه گردن آسیب می‌بیند برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شود، اما در نهایت بر اثر شدت شکستگی گردن فوت می‌کند. یکی از شاهدان حادثه گفت: مقتول همراه دختر ۱۶‌ساله‌ای که گفته‌می‌شود دختر مورد علاقه‌اش است در حال عبور از خیابان بود که با پسر ۱۷‌ساله دیگری که همراه دوستش بود، برخورد کرد. آن‌ها چشم در چشم شدند و لحظاتی بعد هم درگیر شدند. ما سعی کردیم آن‌ها را جدا کنیم، اما کامران در درگیری گردن طرف مقابل را گرفت و چرخاند که احساس کردیم گردن او دچار شکستگی شد. پس از این کامران و دوستش از محل گریختند و ما هم با اورژانس و پلیس تماس گرفتیم.


مأموران پلیس در ادامه تحقیقات دختر ۱۶‌ساله و دوست قاتل را شناسایی و بازداشت کردند.


دوست قاتل گفت: مقتول خیال کرد که کامران به دختر مورد علاقه او خیره شده و به همین خاطر با هم چشم در چشم شدند. مشاجره لفظی آن‌ها خیلی زمان نبرد که با هم گلاویز شدند که لحظاتی بعد دیدم پسر نوجوان روی زمین افتاد. کامران با دیدن این صحنه خیلی ترسیده‌بود و به سرعت فرار کرد و من هم به خانه‌مان رفتم که مأموران پلیس مرا بازداشت کردند. وی در پایان گفت: من در این حادثه تقصیری نداشتم.


همزمان با انتقال جسد پسر نوجوان به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ مأموران پلیس به دستور بازپرس ویژه قتل در تلاشند تا متهم فراری را دستگیر و راز این حادثه را بر ملا کنند.

کد خبرنگار: ۲۰
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایمان IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    4 0
    جای تاسف داره که چرا اینقدر بی صبر و حوصله شده ایم. به خاطر یک ندونم کاری یک عمر پشیمانی. هم برای خانواده مقتول و هم برای خانواده قاتل. باید تو دوران بچگی اموزش های لازم را جهت کنترل خشم به بچه ها بدیم.
  • هاشم IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    3 0
    از این حادثه نزدیک دو ماه میگذره ، خواب بودید.؟!!!۴4/
  • Alem IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    0 0
    خوبه
  • .. IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 0
    سلام.گناه مساوی است با اتش! .. کسی که گناه میکند،باید فکر پایان بدش هم باشد..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید