این بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون درباره نقطه اوج سریال زخم کاری گفت: یک نقطه‌ی اوجی در قسمت ۷ شکل می‌گیرد که بیننده را تا قسمت‌های آخر درگیر خودش می‌کند.

در قسمت ۷ سریالِ زخم کاری، با شوک روبه‌رو می‌شویم

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: مکبث، داستانی درباره‌ی قدرت طلبی و طمع انسانیِ اشراف‌زاده‌ای جسور و مورد اعتماد پادشاه اسکاتلند است، این شاهکارِ‌ مملو از زیبایی به قلم ویلیام شکسپیر، نمایشنامه نویس مشهور انگلیسی نوشته شده است. داستانی کوتاه و هیجان انگیز و شاید هم واقعی... مردِ نجیبی که به‌خاطر قدرت طلبی و حرص و آز دست به کارهای وحشتناکی می‌زند. محمود حسینی زاد در رمانش از مالکی که همان مکبث است می‌نویسد و محمدحسین مهدویان، این رمان را به نمایش در آورده است که شاهدِ نقش آفرینیِ بازیگرانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی و ... در آن هستیم. در اوایلِ داستان احمد مظفری،  شخصیتی آرام و تا حدودی متین دارد و به مرور با پیشرفت داستان با رویه سیاه و شیطان صفتِ وی روبه‌رو می‌شویم. کاظم هژیر آزاد در نقشِ احمد مظفری در گفت و گو با سلام نو از تجربیاتش از این سریال می‌گوید.

هژیرآزاد در ابتدای گفتگوی خود با خبرنگار سلام نو درباره‌ی نقطه‌ی اوج زخم کاری گفت: در قسمت ۷ با یک شوک و نقطه اوج روبه‌رو خواهیم شد که این شوک تا قسمت‌های آخر ادامه دارد و مخاطب را درگیر خود می‌کند.

کاظم هژیرآزاد درباره تجربه همکاری با مهدویان گفت: من فیلم های لاتاری و ماجرای نیمروز را از آقای مهدویان دیده بودم و به علت خوش ساخت بودنِ فیلم ماجرای نیمروز دوست داشتم با این کارگردان همکاری داشته باشم. انتخاب بازیگر پروژه زخم کاری با کیومرث مرادی بود که خودشان از کارگردان‌های قدیمی تئاتر هستند. ایشان هم من را از قدیم می‌شناخت و همین شد که من به آقای مهدویان معرفی شدم. من نیز با مطالعه‌ی سناریو متوجه شدم این شخصیت با ظاهر بنده هم‌خوان است و با قبول این پروژه همکاری با آقای مهدویان شروع شد.

وی ادامه داد: آقای مهدویان یکی از کارگردان‌های خوب و مطرح این کشور هستند، امیدوارم این پروژه اولین و آخرین همکاری من با ایشان نباشد و این همکاری ادامه پیدا کند.

هژیرآزاد در پاسخ به این پرسش که چه چالش هایی در همکاری با مهدویان داشته است گفت: بنده تا الان با خیلی از کارگردان‌های مطرحِ کشور همکاری داشته‌ام، درموردِ آقای مهدویان می‌توانم بگویم شخصیتی به شدت راحت و پرانرژی و شاد دارد و همکاری با ایشان بسیار دوست داشتنی است. خنده‌های بلند آقای مهدویان و جو صمیمی‌ای که در پروژه حاکم بود کار را برای من راحت‌‎تر کرد.

وی با اشاره به پخش نشدن قسمت ۷ این سریال ادامه داد: خداراشکر تا الان واکنش‌های بسیار مثبتی از جانب مخاطبان شامل حال ما شده است، به‌طوری که با پخش نشدنِ قسمت ۷ این سریال کسانی که مرا دیدند، علت را جویا شدند و درخواست داشتند که هرچه سریع‌تر روند پخش ادامه یابد.

کاظم هژیرآزاد درباره‌ی نمایشنامه‌ی شکسپیر که نوعی این اثر از آن اقتباس شده است توضیح داد: قطعا داستان‌های شکسپیر هیچ وقت قدیمی نمی‌شود. با این‌که این نمایشنامه برای قرن ۷ میلادی است اما در حال حاضر شاهدِ اتفاق افتادنِ آن در کشور هستیم. خودپسندی، قدرت طلبی، جاه و مقام و حرص و آز، خصلت های انسانی هستند که تمامی ندارند و چه در قرن ۷ چه در این قرن، فاجعه به بار می‌آورند.

وی با اشاره به شایعه‌هایی که پیرامون قسمت ۷ این سریال مطرح شده است افزود: من هم آنچنان در جریان نیستم اما با توجه به فرهنگ کشور ما سانسور همیشه وجود داشته و ادامه خواهد داشت. شاید این مناسبات خانوادگی در سریال و احتیاطی که باید در روابط خانوادگی وجود داشته باشد، یک‌سری مشکلات را رقم زده که باز هم می‌گویم بنده زیاد در جریان نیستم اما ممکن است هفته دیگر شاهدِ پخش مجدد این سریال باشیم.

هژیرآزاد در انتها درباره برنامه‌های آینده کاری‌اش گفت: در رابطه با کارهای آینده با آقایان ایرج زاد، معظمی و سلیم خانی صحبت هایی شده است که ان‌شاءالله باید ببینیم چه اتفاقی رقم خواهد خورد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید