امروز علیرغم تعطیلی ۶ روزه تهران آمار مسافران چندان کاهش نیافته بود و به نظر می رسد بسیاری از شرکت ها و اصناف فعالیت های خود را تعطیل نکرده بودند.

علت ازدحام مسافران مترو در تهران چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: ساعت کاری مترو و سرفاصله حرکت قطارهای مترو به دلیل تعطیلی ۶ روزه تهران تغییر کرده بود که مجدد به حالت عادی بازگشت.

مجید رستمی، قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری مترو تهران در درباره شلوغی برخی از ایستگاه های مترو تهران از جمله ایستگاه صادقیه طی روز جاری اظهارداشت: همزمان با آغاز تعطیلی ۶ روزه تهران و البرز بر اساس تصمیم نهادهای مربوطه، روز گذشته ساعت حرکت قطارهای مترو و سرفاصله های حرکت مشابه روزهای تعطیل اعلام شد.

وی افزود: امروز علیرغم تعطیلی ۶ روزه تهران آمار مسافران چندان کاهش نیافته بود و به نظر می رسد بسیاری از شرکت ها و اصناف فعالیت های خود را تعطیل نکرده بودند.

قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری مترو تهران خاطر نشان کرد: بر اساس همین موضوع برخی از ایستگاه ها از جمله ایستگاه صادقیه با ازدحام جمعیت رو به رو شد و تصمیم گرفتیم زمان حرکت قطارها و سرفاصله های حرکت  در خطوط هفتگانه مجدد به حالت عادی بازگردد.

رستمی گفت: فقط روز عید قربان و جمعه ساعت تردد قطارها مشابه روز روزهای تعطیل خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید