میزان کلاژن‌سازی کاهش می‌یابد و پوست به مرور زمان دچار شل‌شدگی و افتادگی می‌شود. با کاهش چربی در اطراف چشم میزان سیاهی و کبودی این ناحیه نیز افزایش می‌یابد.

رفع و درمان سیاهی دور چشم و چین و چروک آن با لوسیون زالو

آیا شما هم به دنبال روش‌های سریع برای درمان سیاهی دور چشم خود هستید؟ بسیاری از خانم ها و آقایان با افزایش سن دچار تیرگی زیر چشم، سیاهی دور چشم، چروک و پف زیر چشم و می شوند.

کسانی که زیر چشم آن‌ها گود یا تیره نیست، معمولا جوان‌تر زیباتر و شاداب‌تر از دیگران به نظر می‌رسند.‌ سیاهی دور چشم از لحاظ سلامتی مشکلی برای فرد به وجود نمی‌آورد، فقط از لحاظ ظاهری، زیبایی و جوانی افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اغلب مردم همواره به دنبال راهی هستند که روند پیر شدن خود را به تعویق بیندازند.

لوسیون دور چشم زالو راگا محصولی کاملا طبیعی است و دارای مواد بسیار مؤثر، با درصد خلوص بالا و قدرت جذب سریع می‌باشد که برای رفع سیاهی دور چشم و پیشگیری تهیه و ارائه شده است. این فرآورده با ساختاری سبک، فاقد چربی و اسانس، طی مصرف یک دوره کوتاه مدت آثار فوق العاده‌ای در جهت رفع مشکلات دور چشم نشان می‌دهد.

رفع و درمان سیاهی دور چشم و چین و چروک آن با لوسیون زالو

محتویات لوسیون دور چشم زالو برای درمان سیاهی زیر چشم

لوسیون دور چشم زالو از ترکیب روغن زالو، روغن شترمرغ، روغن نارگیل، روغن بادام شیرین، روغن جوانه گندم با فرمول منحصر به فرد راگا تهیه شده است؛ شما با استفاده از فرمول فوق العاده موجود در لوسیون دور چشم زالو در مدت کوتاه می‌توانید نسبت به درمان سیاهی دور چشم ، رفع چین و چروک زیر چشم، پف زیر چشم و تیرگی دور چشم اقدام کنید.

فوق العاده ترین خواص لوسیون دور چشم زالو 

روغن زالو باعث گردش خون واز بین رفت لخته‌های خون، ترمیم رشته‌های عصبی و رگ‌های آسیب دیده، جوان کننده و برطرف کننده چروک‌های عمیق، ازبین بردن گودی زیر چشم می‌شود ما در زیر به معرفی اصلی ترین خواص لوسیون دور چشم زالو پرداختیم.

  • درمان چروک زیر چشم
  • رفع گودی و پف زیر چشم
  • برطرف کننده سیاهی دور چشم
  • رفع لک‌های دور چشم
  • جوانسازی پوست دور چشم
  • جوان کننده و برطرف کننده چروک‌های عمیق

کمبود خواب؛ اصلی ترین علت سیاهی دور چشم

خواب کمتر از هشت ساعت در طول شبانه‌روز برای پوست صورت، به ویژه پوست اطراف چشم آثار مخربی به همراه دارد. کسانی که دچار کم‌خوابی هستند، معمولا با مشکلاتی مانند پف زیر چشم، ایجاد چروک زیر چشم و افزایش سیاهی دور چشم مواجه می‌شوند. این افراد برای رفع تیرگی زیر چشم و همچنین رفع پف زیر چشم باید ریتم خواب شبانه خود را تنظیم کنند.

رفع و درمان سیاهی دور چشم و چین و چروک آن با لوسیون زالو

 سیاهی دور چشم با بالا رفتن سن

با بالا رفتن سن پوست و لایه‌های زیرین آن در قسمت‌های مختلف مانند چانه، بینی و اطراف چشم چربی خود را از دست می‌دهند.

میزان کلاژن‌سازی کاهش می‌یابد و پوست به مرور زمان دچار شل‌شدگی و افتادگی می‌شود. با کاهش چربی در اطراف چشم میزان سیاهی و کبودی این ناحیه نیز افزایش می‌یابد.

کم‌خونی؛ اصلی ترین علت سیاهی زیر چشم

کم‌خونی ناشی از کمبود آهن یکی دیگر از علل این مشکل است. زمانی که میزان آهن در خون کاهش می‌یابد هموگلبین‌های کافی برای رساندن اکسیژن به قسمت‌های مختلف بدن وجود نخواهد داشت.

پوست اطراف چشم اکثر کسانی که با کم‌خونی مواجه هستند، معمولا تیره‌تر از افراد دیگر است. با مصرف مکمل‌های حاوی آهن می‌توان به رفع سیاهی دور چشم کمک کرد.

اشعه خورشید؛ باعث افزایش چروک زیر چشم

یکی دیگر از عوامل مهم ایجاد سیاهی دور چشم قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور آفتاب و استفاده نکردن از کرم‌های ضد آفتاب می‌باشد. اشعه ماورا بنفش آفتاب با برخورد به پوست صورت باعث افزایش رنگدانه‌های پوستی می‌شود.

استعمال دخانیات

مصرف سیگار و قلیان تاثیر بسزایی در سیاهی زیر چشم دارد. به طور کلی بین استعمال دخانیات و تیره شدن پوست به ویژه اطراف چشم رابطه مستقیمی وجود دارد. مصرف دخانیات خواب شبانه را نیز مختل می‌کند. همانطور که گفتیم اختلال خواب نیز در ایجاد سیاهی دور چشم تاثیرگذار است‌.

کم آب شدن بدن از شایع‌ترین دلیل سیاهی دور چشم

همانطور که می‌دانید ۶۵ درصد از حجم بدن انسان از آب تشکیل شده است‌. تعریق شدید در تابستان، مشکلات گوارشی، مصرف برخی از داروها و ابتلا به بیماری دیابت از عواملی هستند که موجب کم آبی بدن می‌شوند. کم آبی علائم مختلفی به همراه دارد که مهم‌ترین آن‌ها خشکی پوست و سیاهی زیر چشم است.

برای رفع این مشکل باید از کم آب شدن بدن خود جلوگیری کنید و روزانه حداقل ۸ لیوان آب بیاشامید. اگر کم آبی به دلیل بیماری اتفاق افتاده حتما باید نسبت به درمان بیماری اقدام کنید.

رفع و درمان سیاهی دور چشم و چین و چروک آن با لوسیون زالو

چگونه از سیاهی دور چشم پیشگیری کنیم؟

برای پیشگیری از بروز سیاهی دور چشم ابتدا باید سبک زندگی خود را تغییر دهید. خواب کافی داشته باشید و تا جایی که ممکن است از عوامل استرس‌زا دوری کنید. هنگام خواب بهتر است که بالش شما بلند باشد.

استفاده از عینک آفتابی، کرم‌های مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب‌ مخصوص زیر چشم را هرگز فراموش نکنید. جلوگیری از برخورد اشعه ماوراء بنفش خورشید به پوست اطراف چشم در رفع تیرگی زیر چشم بسیار موثر است.

نوشیدن آب کافی یکی دیگر از روش‌های پیشگیری از سیاهی دور چشم است. روزانه حداقل هشت لیوان آب بنوشید. از یک رژیم غذایی سالم و سرشار از ویتامین و آهن استفاده کنید. ویتامین‌ها به ویژه ویتامین C تاثیر بسیار زیادی در شادابی و طراوت پوست صورت و اطراف چشم دارند.

استفاده از نمک در رژیم غذایی نباید بیش از حد نیاز باشد، زیرا افزایش سدیم برای بدن تاثیر منفی دارد و باعث دهیدراته شدن، از دست رفتن آب، خشکی و ایجاد چین و چروک در اطراف چشم می‌شود.

جهت اطلاع بیشتر میتوانید به مقاله ۱۲ علت تیرگی زیر چشم و روش‌های رفع سیاهی دور چشم در سایت راگا، تولید کننده انواع روغن های درمانی و گیاهی مراجعه کنید.

با چه روش‌هایی سیاهی دور چشم را درمان کنیم؟

قبل از شروع درمان سیاهی اطراف چشم باید بدانید که چه دلیلی باعث به وجود آمدن این مشکل شده است.

اگر سیاهی دور چشم به دلیل کم‌خوابی، آلرژی، کم‌خونی یا بیماری‌های دیگر ایجاد شده باشد، با خواب کافی و درمان بیماری‌ها، مشکل سیاهی زیر چشم نیز حل خواهد شد. اما برای مشکلات ناشی از ژنتیک، افزایش سن و غیره روش‌های درمانی زیادی وجود دارد.

این روش‌ها شامل تزریق ژل‌های هیالورونیک اسید، تزریق چربی، استفاده از لیزر، لیفت گونه، هایفوتراپی، مزوتراپی و استفاده کرم‌ها و لوسیون‌های مخصوص دور چشم می‌باشد. از بین روش‌هایی که نامبرده شد استفاده از لوسیون‌های دور چشم مانند لوسیون دور چشم زالو راگا طرفداران بسیار زیادی دارد.

رفع و درمان سیاهی دور چشم و چین و چروک آن با لوسیون زالو

چگونه لوسیون دور چشم زالو از شرکت راگا تهیه کنیم؟

فروشگاه اینترنتی راگا با بیش هفت سال تجربه موفق در زمینه‌ی تولید روغن‌های گیاهی، اصل ترین محصولات را با ضمانت برگشت کالا و پرداخت در محل در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

 لوسیون دور چشم زالو راگا یکی از بهترین محصولات رفع سیاهی دور چشم است که توسط شرکت راگا، فعال در زمینه تولید و پرورش زالو، به بازار عرضه شده است و دارای تاییدیه های سازمان غذا و دارو میباشد.

شما می‌توانید برای مشاوره رایگان با پزشک و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد پکیج ها و لوسین روغن زیر چشم راگا مناسب جهت رفع سیاهی زیر چشم به سایت راگا https://raga-co.com/ مراجعه و لوسیون رفع چین چروک زیر چشم را تهیه و یا با شماره پنج رقمی ۰۲۱۴۹۶۲۷ تماس حاصل نمایید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید