مالکان ۲۲۹ دستگاه خودروی غیربومی که قصد ورود به مازندران را داشتند از قانون تمکین کردند و به مبدا بازگردانده شدند

بازگرداندن ۲۷۷۰ خودرو از جاده های شمال فقط در ۲۴ ساعت!

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ هادی عبادی سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه ماموران پلیس راهور در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ممنوعیت سفر به مازندران در ۶ محور اصلی کندوان، کیاسر، هراز، سوادکوه و دو محور ارتباطی شرق و غرب استان مستقر شده‌اند، گفت: ۲۷۷۰ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی که فقط در ۲۴ ساعت گذشته قصد ورود به مازندران را داشتند، اعمال قانون شدند و به مبدا بازگشت داده شدند.

او افزود: مالکان ۲۲۹ دستگاه خودروی غیربومی که قصد ورود به مازندران را داشتند از قانون تمکین کردند و به مبدا بازگردانده شدند، اما ۲ هزار و ۵۴۱ دستگاه خودرو نیز اعمال قانون شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران ادامه داد: ۵۵ هزار و ۷۲۹ دستگاه خودرو که از ابتدای امسال تاکنون قصد ورود به استان را داشته‌اند اعمال قانون شده و ۱۶ هزار و ۸۰۶ خودرو هم به مبدا بازگردانده شدند.

سرهنگ عبادی با بیان اینکه سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری در تمام رنگ‌بندی‌ها ممنوع شده است، ادامه داد: این طرح شامل خودروهای مسافربری و باربری نمی‌شود.

او افزود: متاسفانه مبادی ورودی استان عصر دیروز شاهد ترافیک سنگین بود، اما اکنون آمدوشد خودروها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون‌شهری عادی و روان است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش‌شماره ۰۱۱ به طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
 

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید