۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 55272183

سردار میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا محورهای ورودی به مازندران برای ورود پلاک‌های غیر بومی و مسافران مسدود است.

خروج از مازندران هم ممنوع شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، خروج خودروها با پلاک مازندران به استان تهران ممنوع شد.

سرهنگ رنجبر فرمانده پلیس راه سوادکوه از آغاز ممنوعیت طرح محدودیت‌های کرونایی در خروجی مازندران به سمت تهران را خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی تهران خروج از مازندران و ورود به استان تهران و شهر تهران ممنوع است.

او افزود: رانندگانی که با پلاک خودروی مازندران از ساعت ۱۸ دوشنبه ۲۸ تیرماه تا ۷ صبح دوشنبه ۴ مرداد قصد خروج از استان را داشته باشند توسط دوربین‌های ثبت تخلفات در محور سوادکوه، یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

فرمانده پلیس راه سوادکوه با بیان اینکه طبق دستور قبلی ستاد مبارزه با کرونا ورودپلاک غیر بومی نیز به مازندران و شهرستان سوادکوه ممنوع است، گفت: با توجه وضعیت قرمز ۱۷ شهرستان استان مازندران با ورود خودروهای غیر بومی به مازندران برای خودروی متخلف یک میلیون تومان جریمه در نظر گرفته می‌شود.

سرهنگ رنجبر افزود: سفر به همه شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی ممنوع است.

متفاوت بودن محدودیت‌ها

سردار میرزایی فرمانده انتظامی مازندران نیز گفت: بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا محورهای ورودی به مازندران برای ورود پلاک‌های غیر بومی و مسافران مسدود است.

او افزود: قبلا محدودیت‌های معمول اعمال می‌شد، اما با توجه به اینکه این بار ممنوعیت تردد اعلام شده است ماموارن پلیس راه ضمن اعمال قانون، خودروهای با پلاک غیر بومی را به مبدا برگشت می‌دهند.

فرمانده انتظامی مازندران از مردم خواست برای کنترل این بیماری با عوامل انتظامی همکاری داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید