سخنگوی سازمان غذا و دارو در توئیتی به اظهارات یکی از نمایندگان زاهدان مبنی بر اینکه استان سیستان و بلوچستان بالاترین آمار فوتی کرونا را دارد واکنش نشان داد.

واکنش جهانپور به اظهارات نماینده زاهدان درباره آمار بالای فوتی های کرونا

به گزارش  سلام نو به نقل از ایرنا، - سخنگوی سازمان غذا و دارو در توئیتی نوشت: اظهارات آقای فداحسین مالکی یکی از نمایندگان زاهدان مبنی بر اینکه استان سیستان و بلوچستان بالاترین آمار فوتی کرونا را دارد بسان بسیاری از ادعاهای روزهای گذشته ایشان نادرست است.

کیانوش جهانپور در این پیام توییتری تاکید کرد: اصرار ایشان در انتشار این مطالب نادرست در شان نمایندگی مردم شریف و صادق استان سیستان و بلوچستان نیست!

پیشتر فداحسین مالکی نماینده زاهدان گفت: امروز بالاترین آمار فوتی کشور مربوط به استان سیستان و بلوچستان است. در حال حاضر از هر ۱۰۰ نفر، ۱۰ نفر فوت می‌شوند که این آمار رسمی است و من به این آمار نیز معترضم چرا که پراکندگی استان سیستان و بلوچستان بسیار است.

این نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس یادآورشد: سیستان و بلوچستان ۲۶ شهرستان دارد که از این میان ۱۴ شهرستان فاقد بیمارستان است.

کد خبرنگار: ۱۳
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    0 0
    جهانپور و امثال او به جای حاشیه رفتن باید پاسخگو باشند که چرا بیماران سیستان و بلوچستان در اوج گرما باید با پنکه زمینی در بیمارستان های این استان با و ما دست پنجه نرم کنند؟؟ بیمارستان هایی که زیر نظر وزارت بهداشت هستند. اونوقت مقامات وزارت بهداشت از چه کسی گله مند؟؟ هر تخلفی که در حوزه بهداشت صورت گیرد اول از همه شخص نمکی باید پاسخگو باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید