در این گزارش، تصاویری از عجیب ترین موجوداتی که در سواحل دریاهای مختلف دیده شده اند را مشاهده می کنید.

تصاویری از زشت ترین حیوانات دنیا

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران ، بسیار یاز ما در هنگام قدم زدن در سواحل مختلف با چیزهایی مواجه می‎شویم که از دریا به خشگی رسیده و در میان شن و ماسه یا بر روی آن‍‎ها قرار گرفته‌اند گاهی می‎توان تشخیص داد آن‌ها چه هستند مثل لاشه ماهی یا سایر آبزیان شناخته شده اما گاهی نیز در تشخیص آن‎ها دچار شک و تردید می‎شویم.

شاید جالب باشد بدانید طی سالیان اخیر چیزهایی در سواحل مختلف سراسر دنیا دیده شدند که برای همگان ناشناخته و عجیب بودند و افراد در شناسایی آن‎‌ها به مشکل خوردند. در ادامه این گزارش کوتاه، تعدادی از این موارد را به همراه تصویر مشاهده می‎کنید.

هیولای FOLLY BEACH

این غول پیکر فلس دار در مارس ۲۰۱۲ در Folly Beach کارولینای جنوبی شسته شد و گمانه زنی ها در مورد منشا آن برای چند روز ادامه داشت. آکواریوم کارولینای جنوبی سرانجام آن را ماهی خاویاری آتلانتیک شناسایی کرد که حدودا مربوط به ۱۰۰ میلیون سال قبل است. ماهیان خاویاری می توانند تا پنج متر طول و بیش از ۳۶۰ کیلوگرم وزن  داشته باشند.

1

لاشه Four Mile Globster

این لاشه عجیب در سال  ۱۹۹۷ در ساحل تاسمانی پیدا شد. طول آن ۴.۶ متر و وزن آن تقریباً چهار تن بود.

2

هیولای جزیره کانوی

موجودی غیرمعمولی که لاشه او در نوامبر ۱۹۵۳ در سواحل جزیره کانوی بریتانیا کشف شد. بقایای آن پس از بازرسی مقدماتی توسط جانورشناسان سوزانده شد و گفت که هیچ خطری برای عموم ندارد. برخی می گویند به احتمال زیاد این نوعی قورباغه ماهی بوده است که در واقع روی باله های پا مانند راه می روند،  چشمان برآمده دارند و رنگ های مختلفی از جمله قهوه ای مایل به قرمز به خود می گیرند.

3

هیولای ROCH NESS

این لاشه در آگوست سال گذشته در ساحل دریاچه هولینگورث در روچدیل ، منچستر بزرگ یافت شده بود. شاهدان این موجود را در لبه آب مشاهده کردند. دهانی گشاد و پر از دندان‌های تراشیده داشت و طول آن تقریباً یک و نیم متر بود. هیولای Roch Ness ناشناخته باقی مانده است.

4

هیولای مونتاک

این موجود به نام Montauk ، نیویورک ، جایی که در سال ۲۰۰۸ در آن شسته شد ، نامگذاری کردند. بسیاری حدس زده اند که این ممکن است موجود جهش یافته حاصل آزمایش در مرکز بیماری های حیوانی باشد. اما حقیقت هرگز مشخص نشد زیرا مانند بسیاری از این موارد، لاشه قبل از گرفتن نمونه ناپدید شد.

5

هیولای سنت آگوستین

این لاشه در سال ۱۸۹۶ در ساحل سنت آگوستین در فلوریدا شسته شد و با تخیل "هیولای سنت آگوستین" نامگذاری شد. طول آن ۵.۴ متر و وزن آن تقریباً پنج تن بود. دانشمندان در آن زمان نمی توانستند در مورد هویت آن توافق کنند اما در سال ۱۹۹۵ ، یک قرن بعد، آزمایشات انجام شده بر روی نمونه های محافظت شده از محل نشان داد که هیولا احتمالاً یک لاشه نهنگ اسپرم بوده است.

6

هیولای ساخالین

گفته می شود این موجود در سال ۲۰۰۶ توسط گروهی از سربازان مستقر در نزدیکی جزیره ساخالین روسیه پیدا شده است. طبق گزارشات در آن زمان، مقامات پس از انتشار خبر دیده شدن این لاشه ناشناس، آن را از ساحل خارج کردند.

7

جانور تن‌بی

این موجود پف کرده سال ۲۰۱۳ در Tenby، ولز توسط پیتر بیلی ۲۷ ساله پیدا شد و بسیاری از مردم را به یاد هیولای Montauk انداخت. به نظر می‌رسد این موجود همزمان شبیه به چند جانور است.

8

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید