فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: عوامل پلیس راه در گیت های ایست و بازرسی این فرماندهی از ورود و خروج خودروهای غیر بومی جلوگیری به عمل می‌آورند.

جزئیات وضعیت تردد در تهران / ورود و خروج خودروهای غیربومی به استان ممنوع شد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور هراز روان و عادی در جریان است و هرگونه تردد خودروهای غیر بومی به خارج از استان ممنوع بوده و عوامل پلیس راه این خودروها را به سمت شهرهای خود باز می گردانند. فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه روان و عادی گزارش شده و مشکل خاصی برای تردد وسایل نقلیه مجاز از این محورها وجود ندارد.

وی افزود: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم و حرم عادی و روان گزارش شده و هموطنان به دلیل گنجایش بالای این محورها تردد خودروها به سهولت در جریان است.

کهریزی افزود: گیت‌های ایست و بازرسی این فرماندهی در مسیر دو محور اصلی دسترسی به شمال کشور مانند هراز و فیروزکوه دائر شده و از ورود خودروهای غیر بومی و خروج خودروها بومی جلوگیری به عمل می‌آید و در صورت اصرار رانندگان برای عبور از این محورها ضمن جریمه خودروهایشن، این به شهرهای خود بازگردانده خواهند شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اعلام کرد: هموطنانی که برای سفر به شمال کشور عازم محورهای هراز و فیروزکوه شدند مطلع باشند که به هیچ عنوان اجازه عبور این خودروها داده نمی‌شود، بنابراین از تردد در این محورها خودداری کرده و برای حفظ سلامت خود به منازل خود بازگردند.

وی تاکید کرد: خودروهای مجاز به تردد با توجه با بارش باران در ارتفاعات، با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ و همچنین رعایت حقوق شهروندی می‌توانند ترددی بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان مان رقم بزنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید