معاون سیاسی انتظامی فرماندار ورامین از مسدود شدن ورودی استان تهران از جنوب ورامین در محور قم – گرمسار خبر داد.

بسته شدن ورودی ورامین از محور قم - گرمسار

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، معاون سیاسی انتظامی فرماندار ورامین گفت: در راستای اجرای محدودیت‌های کرونایی ابلاغی ستاد ملی کرونا، ورودی استان تهران از جنوب ورامین در محور قم – گرمسار مسدود شد.

سید اصغر تقوی روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونا که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح محدودیت تردد خودروهای بومی و غیر بومی در استان تهران، ورودی استان تهران از جنوب شهرستان ورامین از محور قم – گرمسار، محدوده سه راهی حسن آباد به چرمشهر مسدود شد.

وی افزود: در این محور، از ورورد خودوهای غیربومی به ورامین و خروج خودروهای بومی جلوگیری می‌شود و در صورت عدم تمکین افراد، خودروها با اعمال قانون پلیس مواجه می‌شوند.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار ورامین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه بسیج محله محور شهید سلیمانی، اظهار داشت: از آغاز زمان تزریق واکسن کرونا تاکنون ۱۸ هزار و ۹۸۰ دُز واکسن به گروه‌های هدف تزریق شده که از این تعداد، ۱۴ هزار و ۴۵۱ دُز مربوط به سالمندان بالای ۷۰ سال و بر اساس سامانه سیب است.

تقوی گفت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی تاکنون تعداد ۱۰ هزار ۶۶۶ مورد تست سریع (Rapid) و ۵ هزار و ۸۲۸ مورد تست PCR در مناطق مختلف شهرستان از مردم گرفته شده و افراد که نتیجه تست آنان مثبت بوده، به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

وی گفت: طی این مدت، سلامتی ۱۶ هزار و ۴۵۴ نفر از افرادی با بیماران کرونایی در تماس بودند رهگیری شد تا مشکلی برای آنان در ابتلا به بیماری به وجود نیاید.

معاون فرماندار ورامین افزود: در حوزه نظارت و بازرسی از واحدهای مختلف، از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی تا کنون ۱۵ هزار و ۸۰۱ مورد بازرسی از مناطق مختلف ورمین انجام شده که از این تعداد، ۲ هزار و ۷۴۹ مورد به صدور اخطار و ۲۰۱ مورد به پلمب واحدهای که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند، منجر شد.

وی گفت: طی این مدت، ۳۱۶ بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.

تقوی افزود: به منظور کمک به افرادی که امکان مراجعه به پزشک ندارند، تیم‌های مراقبت در منزل ۶۲۸ نفر را در منزل ویزیت کردند که از این تعداد، ۹ نفر به بیمارستان ارجاع داده شدند.

وی اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی (آذرماه سال گذشته) تا کنون ۱۷ هزار و ۳۰۰ نفر به بیمارستان‌های ورامین مراجعه کردند که از این تعداد، ۱۰ هزار و ۹۰۶ نفر به صورت سرپایی درمان شدند، ۶ هزار و ۴۲۸ نفر بستری و در و ۴۱۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مداوا قرار گرفتند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت: بر اساس شرایط و الزامات موجود، ۵۶ مکان عمومی در شهرستان ورامین گندزدایی شد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است و وضعیت شیوع ویروس کرونا در این شهرستان هم اکنون قرمز اعلام شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید