یکی از مزیت های نرم افزار حضور و غیاب فینتو این است که هزینه کمتری نسبت به خرید یک دستگاه حضور غیاب دارد؛ اما علاوه بر آن، شما با استفاده از ویژگی ثبت چند محل کار، می توانید از هزینه های اضافی خرید چندین دستگاه حضور و غیاب برای شعبه های دیگرتان نیز جلوگیری کنید.

معرفی بهترین نرم افزار حضور و غیاب آنلاین بدون نیاز به دستگاه

مسائلی که در دنیای کسب و کار جدید مطرح است، مدیریت بهینه زمان، کارمندان، شفافیت و کارایی است. استفاده از سیستم حضور و غیاب قدرتمند یکی از بایدها برای  پیشرفت در این مسائل است. توجه نکردن به تغییرات حوزه کاری و ادامه فعالیت به شیوه‌های قدیمی دیگر پاسخگو نیست و در بلند مدت آن کسب و کار با مشکلات زیاد یا حتی شکست مواجه خواهد شد.

در این مقاله قصد داریم تا بهترین نرم افزار حضور و غیاب آنلاین را که نیازی به هیچ گونه دستگاهی ندارد به شما معرفی کرده و مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی بهترین نرم افزار حضور و غیاب آنلاین بدون نیاز به دستگاه

چرا به سامانه حضور و غیاب نیاز داریم؟

سامانه حضور و غیاب راهکاری است که برای ثبت و ضبط زمان تردد کارمندان یک موسسه استفاده می شود. در واقع این یک سیستم است که شما می توانید به کمک آن حضور و غیاب کارمندان خود را مستند کنید و به کمک آن به ارزشیابی نهایی عملکرد کارمندان خود بپردازید.

کنترل تردد پرسنل در بسیاری از سازمان‌ها با دستگاه حضور و غیاب انجام می‌شود. اکثر این دستگاه‌ها با شناسایی اثر انگشت افراد را تشخیص داده و ترددشان را ثبت می کنند. یکی از مسائلی که در دوران ویروس کرونا بسیار مورد اهمیت قرار گرفته و مطرح شده، این است که تا حد امکان از وسایلی که بین افراد مشترک است استفاده نشود. یکی از بهترین راه ها برای حل این مسئله، مشخصا استفاده از تکنولوژی‌های جدید است که باعث می‌شود تا جایگزین دستگاه حضور و غیاب شوند.

معرفی بهترین نرم افزار حضور و غیاب آنلاین بدون نیاز به دستگاه

نرم افزار حضور و غیاب فینتو و مزایای آن

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین فینتو یکی از محصولات نرم افزارهای مالی و منابع انسانی فینتو است. این نرم افزار یک ابزار قدرتمند با کاربری آسان است که می تواند در کنترل تردد منابع انسانی به شما کمک کند.

کارمندان شما به وسیله این نرم افزار تحت وب می توانند تردد خود را تنها با تلفن همراهشان ثبت کنند. در نتیجه با فینتو، مدیران قادرند نظارت دوچندانی بر کارکنان خود داشته و کارکنان نیز حس تعهد بیشتری به کار داشته باشند. با فینتو محاسبه حقوق و دستمزد بر مبنای ساعت های واقعی کار کارکنان انجام می شود. تعهد بیشتر به کار یعنی مزد بیشتر، بهبود کارایی و در نتیجه عملکرد بهتر شرکت!

توانایی استفاده در چند محل کار

یکی از مزیت های نرم افزار حضور و غیاب فینتو این است که هزینه کمتری نسبت به خرید یک دستگاه حضور غیاب دارد؛ اما علاوه بر آن، شما با استفاده از ویژگی ثبت چند محل کار، می توانید از هزینه های اضافی خرید چندین دستگاه حضور و غیاب برای شعبه های دیگرتان نیز جلوگیری کنید.

در صورتی که از چند دستگاه حضور و غیاب برای شعب مختلفتان استفاده می‌کنید احتمالا با این مشکل مواجه شده اید که هر یک از این دستگاه ها از اطلاعات تردد کارمندان به صورت جداگانه به شما خروجی می دهند. با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب فینتو شما علاوه بر این که از یک نرم افزار برای همه ی شعبه های شرکت یا کسب و کارتان استفاده می کنید، می توانید از اطلاعات تردد کارمندانتان هم به صورت متمرکز خروجی بگیرید.

معرفی بهترین نرم افزار حضور و غیاب آنلاین بدون نیاز به دستگاه

استفاده از نرم افزار حضور و غیاب فینتو در زمان دورکاری

ممکن است کارمندان شما در شرایطی خاص نتوانند برای مدتی در محل کار حاضر شوند و مجبور باشند تا دورکاری کنند. معمولا در این شرایط کنترل کارمندان و محاسبه کارکرد آن ها بسیار سخت می‌شود اما با فینتو شما می‌توانید به آسانی و تنها با تغییر محل کار افراد میزان کارکرد آن ها را محاسبه کنید.

امکان ثبت تردد با کامپیوتر و لپ تاپ در محل کار

توجه نکردن به این تغییرات و ادامه فعالیت به شیوه‌های قدیمی دیگر پاسخگو نیست و در بلند مدت کسب و کار با مشکلات زیاد یا حتی شکست مواجه خواهد شد. در این میان نیاز است تا به ویژگی های یک سیستم حضور و غیاب جامع  توجه کرد و از آن استفاده کرد. برای بالا بردن بهره وری تنها کافیست از امکاناتی که در شرکت موجود است به طور هوشمند استفاده کنید.

در بعضی از شرکت ها هر شخص دارای یک کامپیوتر شخصی است. در این شرایط شما می توانید با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب آنلاین فینتو میزان کارکرد مفید کارمندان خود را محاسبه کنید. به این صورت که کارمندان می‌توانند با استفاده از کامپیوتر شخصی خود، زمان شروع و پایان کار مفید خود را ثبت کنند.

امکان اتصال نرم افزار حضور و غیاب به حقوق و دستمزد فینتو

فینتو به تازگی ویژگی جدیدی را برای نرم افزار خود اضافه کرده است که کاربران می‌توانند به کمک آن سیستم حقوق و دستمزد و نرم افزار حضور و غیاب فینتو را به هم متصل کرده و از آن استفاده کنند.

تصور کنید که کارمند شما تردد خود را ثبت کرده و پس از آن نرم افزار حقوق و دستمزد شما به سادگی میزان حقوق و دستمزد کارمند را محاسبه می‌کند.

این ویژگی به مدیران کمک خواهد کرد تا به ساده ترین شکل ممکن میزان دستمزد پرسنل خود را محاسبه و مدیریت کنند.

نحوه کارکرد کارکرد نرم افزار حضور و غیاب آنلاین فینتو

نحوه کارکرد فینتو بسیار آسان بوده و نیاز به دانش فنی خاص ندارد. تنها کافیست پس از ثبت نام در وب سایت فینتو و وارد کردن اطلاعات محل کار و کارمندان خود، کارمندان شما با استفاده از اپلیکیشن حضور و غیاب فینتو تردد خود را ثبت کنند.

همچنین فینتو برای ابراز حسن نیت خود، این شرایط را فراهم آورده تا کاربران بتوانند قبل از اقدام به خرید نرم افزار حضور و غیاب، به مدت 30 روز به صورت رایگان از این نرم افزار با تمام امکانات ذکر شده استفاده کنند و با اطمینان خاطر خرید خود را نهایی کنند.

شما می توانید برای استفاده از 30 روز مهلت تست رایگان نرم افزار حضور و غیاب فینتو به وب سایت فینتو مراجعه کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید