از امروز تا پایان هفته در اغلب مناطق کشور روند دما به صورت افزایشی خواهد بود.

پیش‌بینی وضعیت جوی کشور تا پایان هفته / هوا گرم‌تر می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام ادامه بارش‌های تند در شمال و جنوب کشور گفت: دمای هوا از امروز در سطح کشور افزایش می‌یابد.

«فریبا گودرزی» درباره وضعیت جوی حال حاضر کشور اظهارداشت: از امروز تا پایان هفته در اغلب مناطق کشور روند دما به صورت افزایشی خواهد بود.

وی افزود: امروز برای شمال کشور در مناطقی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران، گیلان و ارتفاعات البرز رگبار و باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.فردا در ارتفاعات البرز مرکزی نیز همین شرایط را خواهیم داشت.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی برای آخر شب در فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و هرمزگان بارش شدید باران، رعد و برق همراه با وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی ادامه داد: رویداد بعدی در سه روز آینده در برخی نقاط استان‌های سمنان، خراسان‌ رضوی، سیستان و بلوچستان و یزد است که شاهد وزش بادهای شدید و گرد و خاک خواهیم بود که سبب کاهش دید وکیفیت هوا در این مناطق می‌شود.

وی گفت: آسمان تهران امروز صاف در بعد از ظهر نیمه‌ابری، همراه با وزش باد و گاهی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.۳۷ درجه سانتیگراد دمای امروز تهران است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید