پهپادهای رژیم صهیونیستی با هدف تأمین امنیت شهرک‌نشینان بر فراز «مسجدالاقصی» به پرواز درآمدند.

به پرواز درآمدن پهپادهای رژیم صهیونیستی بر فراز «مسجدالاقصی»

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از شبکه الاقصی نوشت: پهپادهای رژیم صهیونیستی به صورت گسترده بر فراز مسجدالاقصی به پرواز درآمدند. منابع رسانه ای اعلام کردند که هدف صهیونیستها از این اقدام تأمین امنیت شهرک نشینان برای یورش به مسجدالاقصی است.

بر اساس این گزارش، این اقدام صهیونیستها در حالی انجام می شود که طی روزهای اخیر حملات شهرک نشینان به مسجدالاقصی بیش از پیش گسترش یافته است. گروه های مقاومت به رژیم صهیونیستی درخصوص تشدید تنش ها در قدس اشغالی و مسجدالاقصی هشدار داده اند.

روز گذشته «طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره اقداماتش در مسجدالاقصی هشدار داد. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این زمینه گفت: رژیم صهیونیستی با تعرضات و حملات اخیر خود به مسجدالاقصی تلاش دارد خود را به عنوان طرف پیروز در قدس اشغالی جلوه دهد.

طارق سلمی در ادامه یادآور شد: صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند موازنه قدرت را به نفع خود تغییر دهند. واقعیت این است که گروه‌های مقاومت فلسطین حوادث مسجدالاقصی را از نزدیک دنبال می‌کنند و با قدرت به حملات و تعرضات آنها پاسخ خواهند داد.

وی افزود: مقاومت می‌تواند در زمان و مکان مناسب به رژیم صهیونیستی که در واقع مسئول تشدید اوضاع در قدس اشغالی است، واکنش نشان دهد. مقاومت، نتانیاهو را ساقط کرد و امروز نیز قادر است تا دیگر ژنرال‌های رژیم صهیونیستی را ساقط نماید.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید