یک طرفدار دو آتیشه که از کتک خوردن «سنو سود»، هنرپیشه محبوبش در فیلم سینمایی خشمگین شده بود دست به اقدامی عجیب زد.

اقدام عجیب طرفدار پس از کتک خوردن هنرپیشه محبوبش در فیلم! / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام عجیب یک کودک هندوستانی حین تماشای فیلمی که هنرپیشه محبوب وی در آن بازی می‌کرد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. «ویرات» اهل سانگاردی ایالت تلانگانا هند که از کتک خوردن هنرپیشه محبوبش سنو سود در فیلم خشمگین شده بود اقدام به شکستن تلویزیون شان کرد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی این کودک ۷ ساله در حال تماشای یک فیلم سینمایی بود که این اتفاق رخ داد. این کودک که از کتک خوردن قهرمان فیلم بسیار عصبانی شده بود دست به این اقدام عجیب زد. در ویدئویی که توسط یکی از شبکه‌های خبری هند از خانه این کودک تهیه شده تلویزیون شکسته شده را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو پدر این کودک شرح ماجرا را برای خبرنگار تلویزیونی تعریف می‌کند.

«سنو سود»، هنرپیشه هندوستانی نیز این ویدئو را در توئیتر خود با هوادارانش به اشتراک گذاشت. او در شرح این ویدئو در متنی طنز خطاب به این کودک نوشت: «تلویزیون تان را نشکنید، پدر این کودک از من درخواست کرده تا یک تلویزیون نو برای آن‌ها خریداری کنم.»

گفتنی است؛ این فیلم که موجب خشم کودک شده «Dabang یا Simmba» نام داشته که سود در هر دو فیلم  نقش یک تبهکار را بازی می‌کرده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید