م باید توجه داشته باشند به دلیل افزایش بستری در بیمارستان‌ها به دلیل شرایط قرمز کرونایی در شهر تهران و همچنین با هدف حفظ سلامت جامعه و کمک به کادر درمانی و توجه به پروتکل‌های ابلاغی توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا، از رفتن به مسافرت‌های غیرضروری خودداری کنند.

تردد از تهران به تمامی استان‌ها ممنوع شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران از متوقف شدن صدور مجوز بین‌استانی توسط فرمانداری تهران خبر داد.

ایمان قربانی مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران گفت: با توجه به تاکید مقام عالی وزارت کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۴/۲۸ که مصادف با تعطیلی عید سعید قربان است، تردد از تهران به تمامی استان‌ها ممنوع است. به این ترتیب هیچ‌گونه ترددی از استان به استان‌های دیگر نخواهیم داشت.

او افزود: لذا از همشهریان می‌خواهیم از مراجعه بی‌مورد به فرمانداری تهران خودداری کنند. چراکه صدور مجوز تردد توسط فرمانداری تهران صورت نخواهد گرفت.

مشاور فرماندار تهران تاکید کرد: مردم باید توجه داشته باشند به دلیل افزایش بستری در بیمارستان‌ها به دلیل شرایط قرمز کرونایی در شهر تهران و همچنین با هدف حفظ سلامت جامعه و کمک به کادر درمانی و توجه به پروتکل‌های ابلاغی توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا، از رفتن به مسافرت‌های غیرضروری خودداری کنند.

روز گذشته نیز فرمانده انتظامی شرق استان تهران اعلام کرد: تردد خودروهای غیربومی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران از روز سه‌شنبه ۲۹ تیر تا دوشنبه ۴ مرداد به دلیل وضعیت قرمز کرونایی ممنوع است. بنا بر این طرح، تمامی خودروهای با پلاک استان تهران که قصد خروج از استان را دارند، اعمال قانون شده و به نقطه مبدا برگردانده می‌شوند.

سردار کیومرث عزیزی گفت: علاوه بر این، پلیس شرق استان تهران در ۵ محور چرمشهر – ورامین، گرمسار – شریف‌آباد پاکدشت، دماوند – فیروزکوه، فیروزکوه – دماوند و آبعلی به سمت جاده هراز مستقر شده از ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی ممانعت به عمل می‌آورند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید