بنابراین گزارش، پرونده دختر فراری برای بازگردان او به خانواده اش جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

چه طور صدای گریه دختر فراری موجب نجاتش شد؟

دختر فراری از مشهد به تهران فرار کرد. این دختر فراری تصمیم دارد تا نزد خانواده اش برگردد. این دختر فراری بخاطر بدرفتاری های پدرش از مشهد به تهران فرار کرد. دختر فراری از زندگی خود پیش پلیس تهران پرده برداشت. در ادامه بیشتر از دختر فراری بخوانید.

بازداشت دختر فراری در غرب تهران

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، تیرماه امسال ماموران پلیس غرب تهران در جریان سرگردانی دخترنوجوان مشهدی در یکی از پارک های محله خلیج فارس که در حال گریه کردن بود قرار گرفتند و رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

تیم پلیسی با حضور در پارک دختر نوجوان را که چمدانی در دست داشت زیر نظر گرفتند و متوجه شدند اسم این دختر مریم است و از مشهد به تهران سوار بر اتوبوس فرار کرده است.

پس از انتقال دختر ۱۶ ساله به مقر پلیس در تحقیقات مشخص شد، مریم بخاطر آزار و اذیت و توهین های پدرش تصمیم گرفته از خانه به تهران فرار کند.

مریم با چشمانی گریان ماجرای فرار خود را در مقر پلیس اینطور بیان کرد: تقریبا هرشب پدرم در خانه من را با توهین کتک می‌زد هرچقدر به او التماس می کردم فایده ای نداشت.

دختر ۱۶ ساله در ادامه گفت: مادرم در برابر خشم پدرم کاری از دستش برنمی‌آمد و ناتوان بود. یک شب که رفتار پدرم نسبت به شب های دیگر خشونت بیشتری داشت تصمیم گرفتم با اتوبوس به تهران فرار کنم.

مریم ادامه داد: چمدانم را بستم و با خرید بلیط اتوبوس به تهران فرار کردم. لحظه ای که به ترمینال رسیدم مکانی برای خواب و استراحت نداشتم برای همین با پیاده روی به پارکی رسیدم در آنجا ماموران پلیس من را پیدا کردند. تصمیم برای فرار اشتباه بود و قصد دارم دوباره به خانه برگردم.

بنابراین گزارش، پرونده دختر فراری برای بازگردان او به خانواده اش جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • CA ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    3 0
    بر نگردونيد دختر بيچاره رو، اول پدرش درمان بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید