فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال سایپا در فاصله سه هفته مانده به پایان بازی‌ها از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد.

فراز کمالوند از سرمربیگری سایپا استعفا داد

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، تیم سایپا که هم اکنون با ۲۳ امتیاز و حضور در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر یکی از دو گزینه سقوط به حساب می آید با یک اتفاق بحرانی دیگر روبرو شد.

آن اتفاق این است که فراز کمالوند سرمربی تیم در فاصله سه هفته مانده به پایان بازی ها از هدایت تیم کناره گیری کرده است! این در حالی است زمانی که باشگاه سایپا با مدیر فنی تیم استقلال قرارداد امضاء کرد اعلام کرد که این قرارداد تا پایان فصل آینده معتبر خواهد بود و حتی باشگاه سایپا بدین نکته اشاره کرد که فصل آینده استراتژی اش از حضور در لیگ برتر کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا است. 

سایپا در بازی هایی که به میدان آمد با وجود تلاش فراوان در امتیاز گیری موفق نبود و سه امتیازی که با حکم کمیته انضباطی به حساب این تیم واریز شده بود با رای کمیته استیناف برگشت داده شد تا کار این تیم برای بقاء در جدول بازی ها سخت تر شود. در مسابقه ای که البته سایپا ۲-۱ بازنده شد اما به تعویض ششم پیکان که خلاف قانون بوده اعتراض کرد و ابتدا موفق به کسب سه امتیاز شد اما در ادامه با اعتراض باشگاه پیکان نتیجه بازی به جدول رده بندی برگشت. 

در فاصله سه هفته مانده به پایان بازی ها کناره گیری فراز کمالوند از هدایت تیم سایپا اوضاع نارنجی پوشان را بدتر می کند به خصوص که در این برهه از زمان مربی ای حاضر نیست ریسک کند و هدایت تیم سایپا را برعهده بگیرد. باید منتظر ماند و دید که واکنش باشگاه سایپا در مورد این تصمیم فراز کمالوند چه خواهد بود. سایپا البته در روزهای اخیر بحران های دیگری را هم پشت سر گذاشته است که یکی از آنها کنار گذاشتن چهار بازیکن از اردوی تیم بوده است. هم چنین فراز کمالوند در یکی از مصاحبه ها گفته بود برخی از بازیکنان سایپا در حد و اندازه های این تیم نیستند که این ذهنیت عامل اصلی و پس‌زمینه استعفای کمالوند بوده است. فراز کمالوند در حالی از سمت خود استعفاء کرد که رابطه خوبی با مهرداد سراجی مدیر عامل باشگاه سایپا دارد و همیشه از حمایت های او به خاطر حضورش در راس کادر فنی این تیم و در ادامه نتیجه گیری تیم قدردانی کرده است و به نظر می رسد این بار هم جدایی در سایه تفاهم خواهد بود. همان طور که جدایی این مربی از استقلال هم در یک فضای کاملا دوستانه صورت گرفت. 

سایپا سه امتیاز با نزدیک ترین تیم به منطقه خطر یعنی ذوب آهن فاصله دارد و سه هفته هم به پایان بازی ها باقی مانده است. این اختلاف قابل جبران است به این شرط که در گام نخست ذوب آهن دچار لغزش شود و البته سایپا در نتیجه گیری بهتر از گذشته عمل کند.
کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید