افشار با نوع پوشش خود مثل کلاه سر گذاشتن می خواهد هم راهی برای بازگشت به ایران داشته باشد و هم حجاب کامل ایرانی را نداشته باشد و آزادانه رفتار کند.

عکس مهناز افشار با پای برهنه

مهناز افشار بازیگر نام آشنای سینما وتلویزیون ایران است. مهناز افشار مدتی قبل کشور را ترک کرد. مهناز افشار پس از ترک کشور در یک مسابقه به نام پرشیاز تلنت درکنار ابی و آرش دو خواننده لس آنجلسی قرار گرفت. مهناز افشار این روزها عکس های بی حجابی را از خود منتشر کرده است. مهناز افشار اعلام کرد قصد دارد به کشور بازگردد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، مهناز افشار بازیگر و سلبریتی مطرح ایرانی است که البته مدت زیادی است آن ور آب ها سیر می کند و با انتشار عکس و فیلم های متفاوت سعی بر این دارد که مخاطب را جذب کند و البته در این کارش هم تقریبا موفق بوده است.

افشار با نوع پوشش خود مثل کلاه سر گذاشتن می خواهد هم راهی برای بازگشت به ایران داشته باشد و هم حجاب کامل ایرانی را نداشته باشد و آزادانه رفتار کند.

خانم سلبریتی ظاهرا علاقه خاصی به این نوع نشستن و بیرون ریختن پاهایشان دارند. عکسی که افشار بدون کپشن و متن منتشر کرد را مشاهده می کنید.

مهناز افشار

مهناز افشار چگونه زندگی کرد؟

مهناز افشار در ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران بدنیا آمد دیپلم دبیرستان را در رشتهٔ علوم تجربی گرفت و برای ادامهٔ تحصیل به مدّت چهار سال در یک مؤسسهٔ غیرانتفاعی به تحصیل در رشتهٔ تدوین پرداخت.

به علّت گرایش مذهبی، خانوادهٔ او در آغاز، مخالف بازیگری او بودند. او در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان آموزش دید.

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دورهٔ دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد و سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین ایران، خطبهٔ عقد آن‌ها را خواند.

افشار و همسرش در اردیبهشت ۹۴ صاحب یک دختر شدند و نام او را «لیانا» گذاشتند. مهناز افشار در مهرماه ۱۳۹۸ با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، با اعلام جدایی از یاسین رامین نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می‌گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی‌تر هم بکنی.»

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    1 0
    سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما .. یک سوالی دارم زندگی خصوصی مهناز افشار و خبر پا برهنه بودنش چه ارزش خبری دارد . ممنون

    پاسخ سایت: با سلام و احترام ارزش خبری شهرت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید