بارش باران و جاری شدن سیلاب دیشب به طور موقت سبب اختلال در برخی مقاطع جاده‌های کوهستانی اصلی و فرعی استان مازندران شد.

پلیس: جاده‌های مازندران بازگشایی شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری صداوسیما، برخی از جاده‌های کوهستانی مازندران که دیروز و دیشب براثر روان آب‌ها و ورود گل و لای بسته شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه بارش باران و جاری شدن سیلاب دیشب به طور موقت سبب اختلال در برخی مقاطع جاده‌های کوهستانی اصلی و فرعی استان شده بود، گفت: بارش باران و جاری شدن روان آب‌ها و گل و لای سبب بسته شدن موقتی مسیر از جنوب به شمال در جاده سوادکوه محدوده زال دره گدوگ و خطیرکوه شده بود ، با تلاش راهداران، امدادگران هلال احمر پایگاه‌های ارفعده، جوارم، دوگل و پلیس راه بازگشایی شد.

سرهنگ هادی عبادی همچنین به جاری شدن روان آب‌ها در محورهای ساری – سمنان و راه ارتباطی اصلی روستای نیچکوه بخش کجور نوشهر اشاره کرد و افزود: این محورها نیز با حضور ماموران راهداری و با همت دهیاری و شورای اسلامی این روستا باز شد.

او گفت: هم اکنون جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده‌های درون شهری و راه‌های فرعی استان باز و آمد وشد خودروها در هر دو مسیر رفت و برگشت عادی و روان است.

سرهنگ عبادی با بیان اینکه همه دوربین‌های پلیس در جاده‌های استان مازندران و دیگر استان‌ها فعال هستند از مردم خواست با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی کرونا در مازندران از سفر به این استان خودداری کنند.

سرپرست پلیس راه مازندران افزود: تردد غیر مجاز در جاده‌های مازندران در شهرهای قرمز (در صورت وجود شهر قرمز) تا یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی نیز تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید