بازیگر سریال زحم کاری بیان کرد: در پایان هر قسمت از سریال اتفاقات هیجان انگیز و غیرمنتظره ای می‌افتد که می‌توان آن را نقطه‌ی اوجِ سریال درنظر گرفت.

هر قست از سریال زخم کاری باید منتظرِ شوک و اوج باشیم

سلام نو- سرویس فرهنگ و هنر: زخم کاری یک مجموعه نمایشی ایرانی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان، محصول سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی در فیلیمو و شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. در مصاحبه سلام نو با عباس جمشیدی‌فر، این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون از تجربه‌ی کاری با مهدویان می‌گوید. جمشیدی‌فر متولد ۱۷ شهریور ۱۳۵۹ در شهر تهران است که تا قبل از زخم کاری بیشتر او را با ایفای نقش‌های طنز به یاد می‌آوریم. در ادامه مصاحبه سلام نو را با این بازیگر توانای سینما و تلویزیون می‌خوانیم.

عباس جمشیدی‌فر درباره سابقه همکاری خود با مهدویان گفت: اولین کار بنده با محمدحسین مهدویان فیلم سینمایی شیشلیک بود که هنوز اکران نشده است. تجربه کار با آقای مهدویان با توجه‌ به مدیریت کاریِ جذاب، نگاه دوستانه به عوامل، رفتارِ صمیمی و راحتی‌ای که دارند به شدت عالی است. اما یکی از ویژگی‌های شگفت آورشان این است که به محض اینکه کار شروع می‌شود رفتارِ کاری ایشان به قدری سختگیرانه و ریزبینانه است که تمام عوامل کارشان را به نحو احسن انجام می‌دهند.

جمشیدی فر در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز به نقطه‌ی اوج سریال رسیده ایم یا نه گفت: از آنجایی که آقای مهدویان نویسنده خوبی هستند، برای هر قسمت از این سریال یک نقطه‌ی اوج دارند، بنابراین نمی‌توان گفت به نقطه اوج رسیده ایم یا نه، چرا که پایانِ هر قسمت شاهد یک شوک و نقطه اوج هستیم.

وی درموردِ این‌که آیا انتخاب نقش منفی از سوی او یک ریسک به حساب می‌آمده یا خیر بیان کرد: به هرحال بازیگر  باید بتواند هرنقشی را چه جدی و چه کمدی بازی کند و این طرز تفکر که بازیگرِ کمدی صرفا باید کمدی بازی کند اشتباه است، اما آقای مهدویان از این حیث مستثنی است چرا که کارگردانی به شدت ریسک پذیر بوده و می‌داند که چه گزینه هایی را در فیلم و سریالش قرار دهد.

جمشیدی فر افزود: در این سریال اکثر شخصیت ها منفی است. این شخصیت ها شاید ذاتا مثبت اند اما  در شرایطی قرار گرفته‌اند که به اشتباه کارهای عجیب و غلطی می‌کنند و این از آنها شخصیت منفی می‌سازد.

عباس جمشیدی فر درباره‌ی واکنش مخاطب ها به این سریال، توضیح داد: خدا را شکر مخاطب‌ها از ابتدا به این سریال لطف داشتند و میزان رضایتمندی در سایت فیلیمو زیر ۹۶ درصد نبوده است.

این بازیگرِ تئاتر و تلوزیونِ ایران درمورد این‌که آیا به انتخاب نقش منفی ادامه خواهد داد یا خیر گفت: قطعا، خودم هم بازی کردن در نقش جدی را دوست داشتم، چرا که در تئاتر انتخاب نقش را تا حدودی خودمان داریم اما در سینما و تلویزیون بازیگر برای نقش انتخاب می‌شود، بنابراین خودم هم برای این نقش مشتاق بودم که خدا را شکر انجام شد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید