«مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق با انتشار پیامی در توئیتر از دستگیری عاملان قتل «هشام الهاشمی»، پژوهشگر عراق خبر داد.

دستگیری عاملان قتل «هشام الهاشمی»، پژوهشگر عراقی

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق روز جمعه از دستگیری قاتلان «هشام الهاشمی» نویسنده و تحلیلگر سیاسی و امنیتی عراق خبر داد.

به گزارش موازین نیوز، الکاظمی در توییتر گفت: همانطور که وعده داده بودیم، قاتلان هشام الهاشمی را دستگیر کنیم، به وعده خود عمل کردیم و پیش از این هم تیم‌های ترور و قاتلان احمد عبدالصمد(گزارشگر شبکه دجله) را در برابر عدالت قرار دادیم، نیروهای امنیتی‌مان صدها مجرم دخیل در کشته شدن افراد بیگناه را دستگیر کرده اند.

وی افزود: همه حق دارند انتقاد کنند. ما برای تبلیغات ارزان قیمت کار نمی‌کنیم؛ اما تا آنجا که می‌توانیم وظیفه خود را انجام می‌دهیم تا به مردم خود خدمت کرده و به حق برسیم.

سه فرد مسلح در ۶ ژوئیه ۲۰۲۰ هشام الهاشمی، کارشناس امنیتی عراق را در داخل خودرویش در برابر منزلش در منطقه الزیوته بغداد ترور کردند.

کانال تلگرامی صابرین نیوز هم نوشت نهاد اطلاعاتی الحشد با همکاری دستگاه امنیت ملی عراق موفق به دستگری قاتل هشام الهاشمی شدند که یک افسر وزارت کشور عراق با رتبه ستوان یکم است.

گفته می شود که متهم از خودروها و سلاح دولتی برای انجام ترور استفاده کرده است و از سال ۲۰۰۷ در وزارت کشور عراق کار کرده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید