محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته پنج‌شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ در کانال تلگرامی خود به تشریح برخی از عوامل به نتیجه نرسیدن مذاکرات ایران با پلتفرم‌های بین‌المللی پرداخت.

تشریح موانع مذاکرات از سوی آذری جهرمی

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، محمدجواد آذری جهرمی روز پنج‌شنبه در کانال تلگرامی خود نوشت: علیرغم برخی ادعاها، برای تعامل با پلتفرم‌های بین‌المللی مذاکرات و دیدارهای متعددی با برخی از آن‌ها توسط دولت صورت گرفت که گزارش مذاکرات و اقدامات به مراجع ذیصلاح اعلام و ارسال شد.

وی افزود: در برخی از این مذاکرات، نمایندگانی از سایر دستگاه‌های کشور هم حضور یافتند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: اما در هر حال از مراجع داخلی، پاسخ روشن و شفاف و یا مجوزی برای پیشبرد ادامه مذاکرات دریافت نکردیم.

آذری جهرمی تصریح کرد: همچنین پس از خروج دولت آمریکا از تعهدات خود از برجام و تشدید سایر تحریم‌ها، لغو برخی قوانین معافیت ایران از تحریم‌ها هم صورت گرفت و تشدید ادعاهای حقوق‌بشری علیه جمهوری اسلامی ایران هم مزید برعلت شد تا عملا تعامل با پلتفرم‌های بین‌المللی به سختی میسر شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مدتی قبل در کانال تلگرامی خود اعلام کرد: «پرداختن به موضوع  مهم حکمرانی سایبری،  ضرورتی است که امروز  در صدر توجهات بسیاری  از کشورهاست» و برای کمک به دست‌اندرکاران فعال در این عرصه، قصد دارد برخی از تجربیات و مشاهدات خود را به اشتراک بگذارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید