زنی که پلاکاردی در دست داشت با وورد به مسیر مسابقات دوچرخه سواری توردوفرانس موجب برخورد دوچرخه سواران با یکدیگر شد.

برخورد شدید دوچرخه سواران | پلیس فرانسه به دنبال دستگیری زنی که مسابقات توردوفرانس را به هم ریخت / فیلم

به گزارش سلام نو، اولین دوچرخه‌سواری که با او برخورد کرد تونی مارتین آلمانی بود و به دنبال او شمار قابل توجهی از ورزشکاران بهم خوردند. پلیس می‌گوید برای این سانحه یک پرونده جزایی تشکیل داده است.

به گفته پلیس اتهام این خانم "زیر پا گذاشتن عمدی مقررات ایمنی و ایجاد جراحت که ممکن است تا سه ماه مانع از کار کردن یک نفر شود"، است.

تصویر این سانحه به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

در این تصاویر زنی با کت زرد رنگ با پلاکاردی که روی آن به آلمانی نوشته شده "مادر بزرگ و پدر بزرگ" دیده می‌شود. زن پشت به گروه دوچرخه‌سواران ایستاده است و متوجه نزدیک شدن آن‌ها نمی‌شود.

تصادف دوچرخه سواران با یک زن در مسابقه

یکی از دوچرخه‌سواران آسیب‌دیده مجبور به کناره‌گیری از تور دو فرانس شد و هشت دوچرخه‌سوار دیگر هم توسط دکتر رسمی مسابقات مورد معلالجه قرار گرفتند.

به گفته پلیس زن مورد نظر پس از سانحه از محل حادثه فرار کرد. پلیس از شاهدان خواسته است که اطلاعات خود را در اختیار ماموران بگذارند.

نایب رئیس مسابقات تور دو فرانس نیز خواهان اقدام قانونی علیه این خانم شد و گفت: "ما از این خانم به خاطر رفتار بسیار بدی که داشت، شکایت خواهیم کرد. این کار را می‌کنیم تا گروه کوچکی از مردم نتوانند نمایشی را که برای همه است، خراب کنند."

فرانسه اخیرا کمی از محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا کاسته است و جمعیت قابل توجهی برای دیدن مسابقات راهی مسیر دوچرخه‌سواران می‌شوند.

تصادف وحشتناک دوچرخه سواران در تور دو فرانس

تور دو فرانس، یک مسابقه دوچرخه‌سواری برای مردان است که سالانه برگزار می‌شود. از این مسابقات به عنوان معتبرترین مسابقات جاده‌ای دوچرخه‌سواری در جهان یاد می‌شود. فرانسه میزبان این تورنمنت است اما گاهی رقابت‌ها در کشورهای اطراف هم برگزار می‌شود.

تور دو فرانس هم مانند دو مسابقه دیگر معتبر دوچرخه‌سواری (ایتالیا و اسپانیا) در ۲۱ مرحله برگزار می‌شود. هر مرحله یک روز طول می‌شد و طول مسابقات نیز ۲۳ روز است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید