سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس از افزایش پاداش برد بازیکنانش در بازی بعدی خبر داد!

فرهاد مجیدی: پاداش بازی بعدی ۱۰۰ میلیون است!

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه امروز پنجشنبه (۲۴ تیر) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند. این بازی در نهایت با برتری استقلال در ضربات پنالتی تمام شد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در پایان این بازی گفت: این برد را به هواداران استقلال تبریک می گویم. به پرسپولیس خسته نباشید می گویم. امیدوارم با این برد دل هواداران را خوشحال کرده باشیم.

وی درباره داوری علیرضا فغانی در دربی گفت: داوری مشکلی نداشت و فغانی خوب سوت زد.

سرمربی استقلال درباره اظهارات مربی پرسپولیس و همچنین مشکلات مدیریتی استقلال تاکید کرد: پرسپولیس به ما ارتباطی ندارد ولی اگر لازم باشد در روزهای آینده به طور مفصل درباره شرایط استقلال صحبت می کنم.

مجیدی در خصوص تعویض هایش در دربی گفت: استراتژی ما این بود بازی را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم. می توانستیم از فرصتهایمان استفاده کنیم. بازیکنان به نحو احسن وظایفشان را انجام دادند و نیازی به تعویض نبود.

وی گفت: ضربات پنالتی در دربی شرایط روحی و روانی خاص خودش را دارد. سعی کردیم بازیکنانی را انتخاب کنیم که شرایط روحی بالاتری داشتند.

سرمربی استقلال در خصوص کسل کننده بودن بازی در نیمه نخست تصریح کرد: بازی پرسپولیس و استقلال همیشه حساس است و موقعیت کم پیش می آید. هر تیمی از فرصت استفاده کند، برنده می شود. در بازی قبل پرسپولیس یک فرصت نصفه داشت و پیروز شد و دروازه بان ما یک بار زمین خورد. حساسیت باعث می شود بازی جذاب نشود. اینجا با تمام وجود از بازیکنان تشکر می کنم. غیرت، شرافت، مردانگی را برایم در این چند وقت تعریف کردند. افتخار می کنم مربی تیمی به نام استقلال و این بازیکنان باوجود و باشرف هستم که بدون دریافتی اینطور بازی می کنند. به هواداران می گویم قدر این بازیکنان را بدانند. اگر شاکله تیم حفظ و استقلال تقویت و مشکلات مدیریتی کنار برود ،این تیم در آسیا حرف برای گفتن دارد.

مجیدی در خصوص اینکه گفته شده بود برای برد دربی به هر بازیکن استقلال پاداش ۵۰ میلیون تومانی می دهد، تاکید کرد: صد درصد این کار را می کنم.

سرمربی استقلال درباره اینکه پرداخت این پاداش ها نشان می دهد اوضاع مالی اش خوب است، است، گفت: در هفت بازی که داشتیم و شش برد و یک تساوی به دست آوردیم، دوستان خوبی داشتم که به استقلال کمک کردند؛ کسانی عاشق استقلال هستند و در اینستاگرام چیزی نمی گویند و در تمرین تیم هم نمی آیند. این پاداش را برای بازی بعدی دو برابر می کنم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید