دیدار استقلال و پرسپولیس در ۹۰ دقیقه و بعد از آن در ۱۲۰ دقیقه برنده‌ای نداشت و در نهایت در ضربات پنالتی استقلال موفق شد به برتری برسد و راهی نیمه نهایی شد.

آبی پوشان پایتخت برنده ضیافت پنالتی ها در دربی / پرسپولیس ۳ - استقلال ۴

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، دربی شماره ۹۶ سرخابی‌های پایتخت تا ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد و دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف رفته‌اند تا برنده این دیدار راهی نیمه نهایی شود. این دیدار در ۹۰ دقیقه و بعد از آن در ۱۲۰ دقیقه برنده‌ای نداشت و در نهایت در ضربات پنالتی استقلال موفق شد به برتری برسد و راهی نیمه نهایی شد.

ترکیب سرخابی‌ها در دربی:

پرسپولیس: حامد لک، امید عالیشاه( ۷۴- عیسی آل کثیر) ، فرشاد فرجی، محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، میلاد سرلک(۱۱۰- محمد شریفی)، احسان پهلوان(۱۰۱- سعید آقایی)، وحید امیری، مهدی ترابی، شهریار مغانلو( ۷۴- مهدی عبدی) ، سیامک نعمتی( ۱۱۰- مهدی شیری)

پرسپولیس

استقلال: سید حسین حسینی، محمد نادری( ۶۷- بابک مرادی) ، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف غلامی( ۵۳- محمد دانشگر)، مسعود ریگی( ۹۵- مهدی مهدی پور)، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، ووریا غفوری، ارسلان مطهری، آرش رضاوند

IMG_20210715_200753_172


* علیرضا فغانی در فاصله کمتر از ۲ ساعت به شروع بازی با تیم داوری وارد ورزشگاه آزادی شدند.

IMG-20210715-WA0043

IMG-20210715-WA0040


* ترکیب احتمالی دو تیم در بازی امروز:

photo_2021-07-15_09-54-05


 * مهدی قایدی و مهدی ترابی دو ستاره سرخابی‌ها هستند که AFC آنها را روی پوستر مخصوص بازی امروز به کار برده است.

photo_2021-07-15_10-03-45


* پیمان یوسفی گزارشگر دربی ۹۶ پایتخت شد.


* حضور ناظران ویژه کمیته اخلاق و کمیته انضباطی در دربی

حسب پشتیبانی از اخلاق حرفه ای فوتبال، دیدارهای حساس جام حذفی با حضور ویژه ناظرین کمیته اخلاق برگزار خواهد شد. ناظرین کمیته اخلاق عصر روز پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ دیدارهای یک چهارم نهایی جام حذفی را از نزدیک زیر نظر خواهند داشت. همچنین با توجه به اهمیت و حساسیت دیدارهای هفته های پایانی رقابتهای لیگ برتر و دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، کمیته انضباطی ناظرین ویژه خود را جهت نظارت بر تیمها اعزام خواهد کرد.


* علیرضا فغانی که به ایران بازگشته است و قضاوت دربی را بر عهده دارد به دیدار رئیس فدراسیون فوتبال رفت.


* نصرالله عبداللهی، سرپرست استقلال گفت: قرار است ذز صورت پیروزی در بازی امروز، مجیدی به بازیکنان استقلال تیم پاداش بدهد که امیدوارم بازیکنان روحیه بگیرند.


* استقلال با تمامی مشکلات و حاشیه‌هایی که دارد در هفته‌های اخیر به پیروزی‌های ارزشمندی مقابل حریف خود رسید. با جرات می‌توانم بگویم استقلال ضعیف‌ترین مدیریت را در تاریخ خود داشته است اما کادر فنی و مربیان این تیم بدون توجه به مسائل اخیر سه امتیاز دیگری را گرفتند.


* چمن ورزشگاه آزادی آماده برگزاری دیدار شهرآورد حذفی استقلال و پرسپولیس شد.

photo_2021-07-15_15-07-03


 * طرح کانون هواداران پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه آزادی. لازم به ذکر است که به کانون هواداران استقلال اجازه پیاده کردن طرح مورد نظرشان داده نشد.

photo_2021-07-15_15-08-21

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید