مرد جوان بعد از مصرف مواد مخدر توهم زا کنترل رفتار خود را از دست داد و با خیال پرواز و رسیدن به ارتفاع بالا رفت.

پرواز مرد جوان پس از مصرف مواد مخدر توهم زا !

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، مصرف مواد مخدر و اعتیاد آور،می توانند در روحیات ، منطق و کارهایی که فرد در طول روز انجام می دهد به شدت تاثیر گذار واقع شوند.حتی گاهی اوقات فرد مصرف کننده،ممکن است به دلیل مصرف بیش از حد این مواد کاملا مضر و مرگبار باعث مرگ خودشان یا چندین نفر دیگر شوند که امروزه تبدیل به یک معضل مهم در سطح جهان شده است.

روز گذشته ، تعداد زیادی تماس از منطقه وست میدلند واقع در بریتانیا با آتش نشانی شد که آنها گزارش دادند که یک مرد جوان به علت مصرف مواد مخدر از تیر چراغ برق بالا رفته است وبه همین علت،مامورین آتش نشانی پس از مدتی در محل گزارش شده حاضر شدند.

پس از کمی دست و پا زدن مرد جوان بر روی تیر چراغ برق،نهایتا در ساعت ۱۱ شب توسط کمک مامور آتش نشانی پایین آورده شد و یک ساعت بعد از این که حال او بهبود یافت ، او را به بیمارستان برای درمان منتقل کردند . تصاویر و فیلم های زیادی از این صحنه توسط مردم محلی ثبت و ضبط شده است و اغلب آنها نیز در صفحات مجازی با دوستانشان به اشتراک گذاشتند که در طی چند ساعت ، هزاران کاربر این ویدئو شوکه کننده را مشاهده کردند و به آن واکنش نشان دادند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید