شیرین صمدی مجری زن تلویزیون به دلیلی عجیب کشف حجاب و تصویر آن را منتشر کرد.

کشف حجاب مجری زن صدا و سیما جنجالی شد / شیرین صمدی کیست؟ / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، شیرین صمدی مجی ایرانی زاده آذر ماه سال ۱۳۶۳ در شهر اصفهان است.  شیرین صمدی مدرک لیسانس رشته علوم اجتماعی را دارد . شیرین صمدی از مجریان قدیمی برنامه کودک و برنامه های جدید صدا و سیما است . شیرین صمدی به بازیگری هم علاقه داشته است. شیرین صمدی ممنوع التصویر شده است.

شیرین صمدی

در اقدامی عجیب شیرین صمدی مجری صدا و سیما که گفته می شد ممنوع التصویر شده است برای اینکه ثابت کند دیگر در صدا و سیما کار نمی کند تصویری بی حجاب از خود منتشر کرد.

کشف حجاب شیرین صمدی

شیرین صمدی در اینستاگرام نوشت:

اینم یه عکس در جواب اونهایی که مدام ازم می پرسن ، دیگه تلویزیون برنامه اجرا نمی کنید؟ خودتون نمی رید یا ممنوع التصویر هستین ؟ و... و... و... و... تمام

کشف حجاب عجیب شیرین صمدی مجری زن صدا و سیما + عکس

شیرین صمدی از کشف حجاب گفت

شیرین صمدی مجری سابق برنامه های کودک و نوجوان صدا و سیما  آذر ماه 1363 در اصفهان به دنیا آمده است.

شیرین صمدی فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم اجتماعی است که کار در صدا و سیما را از اجرای کودک شروع کرد و حالا ممنوع الکار در تلویزیون شده است.

شیرین صمدی

شیرین صمدی و اجرا در شبکه تلویزیونی اصفهان

شیرین صمدی در 20 سالگی با شبکه تلویزیونی اصفهان وارد عرصه اجرا شد و شش سال بعد در سال 1389 مجری ثابت برنامه هایی مثل «کتابخانه صبا» ، «سیمای خانواده» و «قاصدک» شبکه یک سیما شد.

شیرین صمدی از تئاتر شروع کردم

شیرین صمدی در یک مصاحبه گفت:  از سال 1378 وقتی 15 ساله بود به صورت جدی با تئاتر شروع کردم و حتی بعنوان یک خانم روی صحنه نقالی می کردم و شاهنامه خوانی هم انجام می دادم.

وی افزود: بعد بعنوان داور دوره چهاردهم جشنواره کودک و نوجوانان شدم و سپس در سال های بعد داور جشنواره سازمان ملی رو هم برعهده داشتم.

شیرین صمدی

شرین صمدی در ادامه گفت: مدتی علاوه بر اجرای برنامه «صبح بخیر ایران» به تهیه کنندگی داریوش ربیعی بعنوان نویسنده کارهای آیتمی هم بودم.

شیرین صمدی

شیرین صمدی راز موفقیت خود و یک مجری را صداقت در یک کلام ، این طوری است که می شود با مخاطب ارتباط برقرار کرد ، من تلاش می کنم که آیینه تمام نما باشم چون مخاطب من عام است.

وی ادامه داد: تئاتر را دوست دارم و دوست داشتم بازیگر شوم ، ولی نمیدانم چه شد که به سمت اجرا کشیده شدم البته خوشحالم که علاوه بر مجریگری ، کارگردانی و نویسندگی هم می کنم.

 

شیرین صمدی

شیرین صمدی از ممنوع الکاری گفت

شرین صمدی سال 1396 بعد از بازی در یک تئاتر و انتشار عکس و تیزر آن در شبکه اجتماعی خود ، دچار ممنوع الکاری شد.

او می گوید: در آن تیزر و پوستر حجاب نامناسبی هم نداشتم ولی دوستان ایراد گرفتند که چرا اصلا از خودش عکس گذاشته است و اصلا چرا تئاتر کار کرده است.

 

شیرین صمدی

کد خبرنگار: ۱۳
۵دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید