نگار جواهریان در سال ۱۳۹۵ با رامبد جوان ازدواج کرد. در تاریخ ۲۷ تیر ماه ۱۳۹۸، فرزند دختر جواهریان و جوان در کانادا متولد شد و آن‌ها نام نوردُخت را برای او انتخاب کردند.

دعوای نگار جواهریان و رامبد جوان در برنامه زنده! / فیلم

نگار جواهریان (زاده ۲۲ دی ۱۳۶۱) بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است.نگار جواهریان همسر رامبد جوان بازیگر و مجری ایرانی است.نگار جواهریان در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم طلا و مس شد. نگار جواهریان در چهاردهمین جشن خانه سینما نیز برای فیلم طلا و مس تندیس بهترین بازیگر زن نقش اول را دریافت کرد. نگار جواهریان همچنین در دوبلهٔ فارسیِ فیلم کمپ ایکس ری (۲۰۱۴) به جای کریستن استوارت حرف زده‌است

رامبد جوان درباره فیلم «نگار» و تجربه بازیگری جواهریان در این فیلم پرسید و نگار پاسخ داد: خیلی سخت و خیلی جالب بود. رامبد جوان به تازگی پدر شده است. اسم دختر رامبد جوان نوردخت است. رامبد جوان از بازیگران و کارگردانان به نام سینما است .رامبد جوان در عرطه کمدی نیز فعالیت گسترده ای دارد .​ او سپس خاطره‌ای از ساخت فیلم نگار و اختلاف نظر این زوج برای ساخت یک سکانس تعریف کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید